Forbannede halsbrann...

dumidalia

Gift med forumet
Vik fra mitt rike!

Jeg måtte bare si det til noen som forstår...

Halsbrann er siste sort, men nå går den vel snart sin vei;)

Prøvd Gaviscon mikstur? En slurk og smertene holder seg borte hele natta her:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Titralac <3 halsbrannen min er faktisk blitt bedre nå som babyen er synket ned i bekkenet. skal bli deilig å bli kvitt den fullstendig!

Jeg knasker novaluzid, det hjelper noe iallefall. Prøvde gaviscon, men den holdt på å komme opp igjen... :(

Jeg var veldig plaget med det sist jeg var gravid. Men i dette svangerskapet har jeg ikke hatt noe som helst plager med det og det er ubeskrivelig deilig. Så jeg føler med deg og krysser fingrene for at det snart hår over

Håper det, ja.
Det sies vel at barna får mye hår hvis man er plaget med halsbrann, så vi får se ;)

Stemte for min del sist, storebror hadde masse mørkt hår da han vart fødd. Føler med deg, eg knaskar Novaluzid og drikker Gaviscon for hardet livet for tiden. Saknar tyggetabl til LInk, dei smakte litt bedre enn dei dårlige Novaluzid tyggetablettane!!

Novaluzid smaker så tørt! Må alltid drikke en liten munn for å klare å svelge den ned..

Huff:( er ikke ekstremt plaget men jeg kjenner det! Måtte opp å blande meg sjokomelk i stad, takler ikke ren melk :p

Back
Topp