Forbannede fulle foreldre

Bambusmamma

Glad i forumet
Går på nrk3 akkurat nå, ser dere på det? Satte meg med med et glass rødvin og satte på tvn, kan trygt si at glasset står urørt. Fikk så vondt av disse barna som vokser opp med alkoholiserte foreldre:(

Åhh ja, såg den nettopp jeg og. Synest det er skummelt hvor lettsluppe forhold til alkohol mange har...

Huff, Eg såg bitte litt på det også måtte TVen av :-P eg liker egentlig ikke at folk drikke i det hele tatt når dem har et ansvar for barn som er i nærheten så eg blei rimelig provosert av det.

Orker ikke å se på sånne program, jeg :(

Synes Danmark har en helt merkelig drikkekultur :-O
Det er ikke bare fyll og barn jeg reagerer på, men hvordan mange av de gravide røyker og mange andre ting som er helt vilt i våres øyne.

Eldstegutt har sett naboen vår høylytt og feststemt på terassen ved nyttårsaften blant annet.
Han sier" den voksne der har drukket altfor mye vin! Det er ikke bra, for da blir man syk og veldig tøysete"

Her i huset sover vi borte/i kjellerstua hvis vi har festa /tatt mer en et glass vin.
Ingen av mine barn skal få se sine foreldre skjenkte!

Jeg har ikke sett det, men det provoserer meg voldsomt! Jeg har selv vokst opp med en alkoholisert far, og mine barn skal slippe å se han eller oss fulle! syns det er greit om noen vil ta seg en øl/vin e.l. til mat eller kos, men ikke bli synlig beruset!

Back
Topp