Forbannade nabohus....

Linka

Gift med forumet
Det huset må være forbannet, det er jeg sikker på.
De som bodde der før kranglet og smalt, mens unga bråkte hele døgnet og bikkja sto bundet ute og gjødde hele døgnet.....
Vel, de har flyttet, men de som har flyttet inn er relativt rolige......bortsett fra når de krangler. Og i natt ( klokka halv fire ) våknet jeg av akkurat dette.
Kjærringa stod inne og ropteog gubben stod utenfor (bak huset som sef. er mot vårt vindu ) å skrek tilbake før han  rasket med seg kofferten og noen poser, satte seg i bilen og dro. Kjærringa prøvde å løpe etter bilen barbent, men kom tilbake og hentet sykkelen.
De kom tilbake litt senere, men da sov jeg. Mamma fortalte at de hadde holdt et skarva leven før og etter at de kom tilbake. Med møbler som ble kastet og smelling i dører og kjefting.
Mamma sover lettere enn meg så hu våknet jo med en gang.

Det er enda godt at vi ikke kjøpte det huset sier nå jeg. For det lå ute til 1,5 mill og vi vurderte å kjøpe det isteden for leiligheten, men siden vi allerede hadde bundet oss til kontrakten gadd vi ikke betale 70000 for å si den opp.

Og gudskjelov. Det må være forbannet det huset der. Ser ut til at de som bor der bare krangler. Hørte at de som bodde der før disse to parrene skilte seg og derfor solgte så........

Oh gaaad!!! at de gidder sier nå jeg!!
jajaja....bra dere ikke kjøpte det huset da...hehehe

De bør være flaue i dag da. Ikke noe særlig å våkna av at man må være med på naboens krangel.

ORIGINAL: Trulte74

De bør være flaue i dag da. Ikke noe særlig å våkna av at man må være med på naboens krangel.

signerer

Ja, jeg så han ute idag da han drev på plenen og tenkte jeg skulle si : Hei du. Hatt en koselig natt ??? For det hadde IKKE vi.....

Men det ble med ikke noe.
Klem

Eller som venninda mi sa : Når du treffer han så kan du si : bla, bla, jeg sover så lett om natta altså.. det skal ingenting til før jeg våkner...bla, bla....

Nope, sikkert ikke. De kan prøve seg i natt igjen. Da kan jeg bli litt sint altså..
Klem

ORIGINAL: Linka

Ja, jeg så han ute idag da han drev på plenen og tenkte jeg skulle si : Hei du. Hatt en koselig natt ??? For det hadde IKKE vi.....

Men det ble med ikke noe.
Klem

Hehe - det hadde vert rart å se reaksjonen på den[8|][8D]

Er dt mulig for noen folk.... Så utrolig pinlig......Får helt vondt inni meg altså.. så pinlig

Dere har jo faktisk all grunn til å si i fra da.. Har de barn forresten?

De har hvert sitt barn. Han ei jente på 6 år og hu en gutt på 15/16, men de bor ikke hos dem hele tiden. Tror ikke de var der igår. Syntes synd på jenta fordi dama viser nesten ingen interesse for henne. Leker aldri med henne eller snakker til henne når de er ute.
Klem

Høres noe rare ut de folka [8D]

hmm, høres ikke bra ut...

Uff...Ikke greit...
Bra dere ikke vurderte det no mer da...[;)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp