forbannade haupine!!

Lille92

Forelsket i forumet
Flere som sliter med det om dagen? Jeg drikker og drikker vann uten at det hjelper har hatt hodepine i tre dager i strekk. Igår måtte æ ta smertestillende uten at det hjalp tørr ikke ta mer idag, og skal på sykehuset i praksis i ettermiddag... Hvordan blir dette å gå?

Sliter mye med hodet jeg og, drikker meg gal, men funker liksom ikke :( er i praksis i bhg og det er en dåååårlig kombinasjon, godt jeg er ferdig om 1time og 45min :-O

Masse god bedring til deg ♡

Jeg hadde mye hodepine med sønnen, og har hatt 2 ganger med hodepine i dette svangerskapet, men nå går det over til migrene, som gjør det umulig. Ikke kan jeg ta store doser smertestillende heller. Håper det gir seg etterhvert, synes jeg husker at det ga seg etter 1 trimester med sønnen.

Håper det også gir seg snart... Jeg lurer på om dette også er migrene siden 1gram Paracet ikke fungere, noe det vanligvis alltid gjør.. I tillegg så har jeg hatt dårligere syn, det e akkurat som å se gjennom skyer og jeg har vært ekstra kvalm...

Jeg sliter også med hodepine, men kunne nok vært flinkere til å få i meg mat og drikke. Er sykemeldt grunnet kvalme.

Jeg hadde kraftig hodepine under mitt første svangerskap, så vondt fra morgen av og det fa seg aldri med smertestillende, så vondt at jeg kasta opp også.. Jordmora mi da anbefalte meg akupunktur, og jammen hjalp det! Var en jordmor på sykehuset som kunne det, så gikk til noen behandlinger så vsr hodepinen borte resten av svangerskapet! Anbefales å prøve iallefall!:)

Jeg har også mye vondt i hodet. Sliter med migrene fra tidligere. Men dette er ikke det samme. Bare iriterende vondt. Tørr ikke ta for mye smertestillende. Men må ta 1 paracet om kvelden. For i det hele tatt klare å sovne.

Da kasta æ opp idag pga så sterke hodesmerta..tok 1 g Paracet da jeg våknet siden jeg skulle på jobb, og d hjalp ikke i det hele tatt..synet ble også dårlig,så syk idag

Prøv akupunktur!!!

Back
Topp