forbanna!!!

4Nov

Glad i forumet
at det kan vurdere å ta bort kontantstøtta...[:@]ble forbanna når jeg så på nyhetene nå[:@][:@]

Ikke første gangen de prøver på det[&:] men jeg har den ikke lenger så egentlig ett sett...

Men jeg syns det er på HØØØØY tid at barnetrygden blir hevet[:@][:D][:D][:D][:D][:D] hva pokker er 972,- pr barn idag, bukser de største vil ha koster jo like mye[&:][:)][8|]

Ja, synes de burde kontantstøtta bestå, da har folk mer valgmuligheter..
Og tovemora, heeelt enig med deg. 970 kr idag er jo LATTERLIG[&:]
Har ikke endra seg på mange år, så burde snart gjøre det..

dem har snakket om det lenge da..

men teit "noen" skal ødelegge for andre...
ja barnetrygden kunne godt opp også.. lenge siden den har økt...

men er takknemlig får at jeg i det hele tatt får noe jeg..
ikke mange land dem gir penger til foreldre med barn...
litt teit formulert med du skjønner hva jeg mener[;)]

Nei, de truer jo med det hele tida.. men den grunnen som ble brukt i det nyhetsoppslaget på tv2 var skikkelig dårlig..
skal det gå ut over de som har lyst å være hjemme med barna sine at noen mener det går utover integreringen fordi noen få invadrer mannfolk bruker det for å holde konene sine hjemme...

håper kontantstøtta kan vare ei stund til!!

ORIGINAL: ToveMora31

Ikke første gangen de prøver på det[&:] men jeg har den ikke lenger så egentlig ett sett...

Men jeg syns det er på HØØØØY tid at barnetrygden blir hevet[:@][:D][:D][:D][:D][:D] hva pokker er 972,- pr barn idag, bukser de største vil ha koster jo like mye[&:][:)][8|]

Ang barnetrygden så regner de vel med AT DE SOM SKAFFER SEG BARN ER I STAND TIL Å FORSØRGE DEM OGSÅ.. [8|]

Er vel ikke staten som skal forsørge mine unger, det er MITT ansvar. [;)]

du er sikkert glad for det du får ekstra i mnd du å tenker jeg.

helt enig...og jeg har ikke kontantstøtte lenger engang[:@]

er ei sånn gammal røy som sikkert har ræva full av penger som finner på at man ikke burde få det[:'(] 

ORIGINAL: NilsisT

Ang barnetrygden så regner de vel med AT DE SOM SKAFFER SEG BARN ER I STAND TIL Å FORSØRGE DEM OGSÅ.. [8|]

Veldig enig[:)]

da mener dere vel og at alene mødre/ferdre ikke burde få noe støtte fra staten da?når di har skaffa seg unge så får klare å forsørge den selv?

Men hvorfor ikke gi kontantstøtta til alle som har barn i alderen 1 til 3 år , uansett bhg eller dagmamma [8|]

det er jeg enig i...

ORIGINAL: fjuss

da mener dere vel og at alene mødre/ferdre ikke burde få noe støtte fra staten da?når di har skaffa seg unge så får klare å forsørge den selv?

Hvis det er meg du tenker på, så skjønner jeg ikke helt hvor jeg har gitt deg det inntrykket?? Men nei, det mener jeg ikke!

litt dumt spm, men om man ønsker kontantstøtte er man nødt til å vente til barnet har fylt et år før man kan søke??

ORIGINAL: frøydmar

Men hvorfor ikke gi kontantstøtta til alle som har barn i alderen 1 til 3 år , uansett bhg eller dagmamma [8|]

Ja si det liksom.
Men på en måte er det jo greit at det er de som ikke har fått plass i barnehage som får.
I og med at de går ut og lover full barnehagedekning, men likevell står man der uten plass.
De betaler litt for sine løftebrudd

ORIGINAL: MissSunshine

ORIGINAL: NilsisT

Veldig enig[:)]

For min egen del er jeg veldig enig i dette. At andre mottar og ønsker støtte, bryr jeg meg egentlig ikke.

Kontantstøtten er jeg verken tilhenger eller motstander av.

Back
Topp