forbanna tull egentlig!

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
å like, like veldig godt, en venn. En venn som jeg har kjent i mange år som er flott på så mange måter, men som også har forferdelige dumme sider av seg selv..
En gylden regel er å aldri falle for sine venner. SÅ hvordan slutter jeg å like han da dere?
Jeg har mange gode grunner jeg, fordi jeg kjenner han
1) dette er den viktigste! Han har dame!!
2) han har aldri vært trofast mot noen av damene sine
3) jeg kjenner han så ALT for godt...
Men det hjelper ikke gitt!

Han vet det ikke, ingen vet det. Eller NÅ vet jo alle at jeg liker èn jeg kjenner[8D]

*følger med på denne tråden i håp om å få noen tips*

FML[X(]

your with me? Kjipt ikke sant!?

ORIGINAL: ¤Woolfmother¤

your with me? Kjipt ikke sant!?

Mhm!! Har en dust av en type jeg ALDRI klarer å bli ferdig med![X(][>:]
Uansett hvor slem han er mot meg, så er jeg der liksom..
Vet at det aldri kommer til å bli noe av..
Men klarer jeg å komme meg videre? Nei!!
Selvrespekt? Nei, det har jeg ikke sett. [8|]

FML!!!!![:-][X(]

kopisen min er ikke noen jeg roter med, kommer til å rote med eller egentlig har noen interesse av å rote med. Men når han sender meld så hopper liksom hjertet litt og sommerfuglene flagrer som bare det i magen, når han sier noe teit så bare MÅ jeg le, jeg blir veeeeldig smigra når han sier til kompisene sine at jeg er RÅ SEXY, da blir jeg sånn "thihihihihi, han snakker om meg, fniiiis" ja, sånt tull!

Men hvis jeg prøver å forestille meg oss sammen så ser jeg jo hvor DUMT det hadde blitt. Ingen av oss hadde fått det noe bra! Not at all!

Har vært borti samme type selv og det eneste som hjalp var å kutte all kontakt.. Om ikke du kan gjøre det for alltid så ihvertfall for en periode :)

ORIGINAL: slisabeth

Les nummer en og to en gang til, og spør deg selv: Liker du han virkelig på den måten du tror du liker han?

sikkert ikke
men jeg er så utrolig tiltrukket av han alikevel. bare tull, misbruk av energi, og det fører ingen sted! Jeg vil jo ikke være i et forhold med han, på NOEN måter!
Så hvorfor i helvete blir jeg helt teit når det kommer til han?[8|]
Tror jeg kjeder meg, også flørte han, også biter jeg på fordi jeg kjeder meg...

nei, uheldigvis..
Håper det går over, for jeg vil at vi skal være venner. har liksom kjent han i maaaange år, lenge før jeg fikk unger. Så han er jo en "vane" på en måte

ORIGINAL: RockStarBaby

Har vært borti samme type selv og det eneste som hjalp var å kutte all kontakt.. Om ikke du kan gjøre det for alltid så ihvertfall for en periode :)

har prøvd det litt også. men det blomstrer liksom opp igjen hver gang vi treffes

Back
Topp