Forbanna TrippTrapp stol

cayia

Glad i forumet
Nå må jeg bare få det ut... Til jul fikk Isak en TrippTrapp stol som vi ønsket oss, og  i januar skrudde jeg den sammen etter beste evne... Resultatet ble at den vippet, uansett hvordan jeg skrudde og ordnet. Jeg mailet Stokke og fortalte om problemet, fikk forklart hvordan den skulle skrues sammen og om dette ikke hjalp skulle vi ta den med tilabke til utsalgssted. Jeg forsøkte igjen etter alle kunstens regler å skru den sammen men endte med å ta den med tilbake til Babyshop. Der møtte vi på en noe irriterende selger som mente dette var vår skyld.. jaha.. hvordan skal man kunne klare å skru sammen en stol på annen måte? Selgeren ble å forsøke flere ganger selv, uten hell! Og til slutt fikk vi beskjed om at reklamasjon ble sendt til Stokke.

Nye ben kom fra Stokke, og her om dagen skrudde jeg den sammen, med hell faktisk! Ble veldig overrasket ove at det gikk så fint, og var meget fornøyd. I dag skulle jeg dog skru den fra hverandre igjen for å sette på putene som hadde vært til vask..

Og nå, ja da har jeg forsøkt å skru den sammen 3 ganger. og den vipper som fanden!!!

Hva i helsike er det her?? Skal det virkelig væ're så vanskelig å få skrudd sammen en stol.. Stolen fra Ikea er jo bedre enn denne greia her! Kjenner jeg er mektig forbanna.. jeg vil ikke ha en stol som vipper.. Kjenner jeg er heit i skallen nå altså, og har mest lyst å hive hele stolen gjennom vinduet...

Ja det var dagens utblåsning..[:'(]

Våre vippet også endel, men så løsnet jeg alle skruene og festet de igjen etter rekkerfølgen på bruksanvisningen! Nå vipper de ikke mere [:D]

Skjønner at sånt er kjempeirriterende, man forventer bedre av en såpass dyr og velprøvd stol!!
Men må man egentlig skru den fra hverandre for å ta på puta??[8|]

hørtes tungvindt ut...
men må du skru den fra hverandre for å få på puta??? det må ikke jeg på vår tripp-trapp..
(hmm..kanskje de ikke er like...)

Ikke puten, men støtten til puten må. Da må man løsne litt på skruene for å få den på plass[;)]
Vår vipper ikke, men vi har sånne forlengere bak da?
Har dere det? Da skal den være ganske vippe sikker[:)]

Bøylen må av for å få satt den remen inn i puta, og jeg fikk den ikke av uten å løsne litt på skruene. så jeg løsnet bare på de fire øverste. Men det skal jo ikke ha noe å si for vippingen..

Jeg bare fatter ikke at man må være Einstein for å skru sammen en barnestol. Utrolig dårlig patent på hele greia. Irriterende.[:'(]

ORIGINAL: Cookiemonster

Har du prøvd å skru sammen stolen helt nøyaktig etter bruksanvisningen? [;)]

Ja. Nå de siste gangene har jeg skrudd den uten bruksanvisning, annen hver skrue/side hele veien. Skal jo egentlig ikke være noe vanskeligere enn det. Nå har bruksanvisningen forsvunnet, men regner ikke med at jeg finner noen nytt på den.
Båe jeg og min mann har forsøkt. Så noe må jo være riv ruskene galt.. Men med nye bein, så fatter jeg ikke hva det kan være.. Har mest lyst å levere inn hele stolen og kjøpe en annen stol..

Jeg kommer til å fosøke flere ganger denne helgen.. jeg er vel av den seige sorten.. Sakl forsøke med de gamle og nye bein og se om det hjellper..

Ellers får noen andre forsøke å sette den sammen..

hmm.. kanskje jeg har gammal pute da.. for jeg må ikke løsne noe som helst for å få på puta jeg altså..men har ikke sånn barnesete på da. bare bøyle og stropp..

ORIGINAL: ApplePie

Bøylen må av for å få satt den remen inn i puta, og jeg fikk den ikke av uten å løsne litt på skruene. så jeg løsnet bare på de fire øverste. Men det skal jo ikke ha noe å si for vippingen..

Jeg bare fatter ikke at man må være Einstein for å skru sammen en barnestol. Utrolig dårlig patent på hele greia. Irriterende.[:'(]

har heller ikke noe problem med å ta bøylen av uten å skru heller jeg. men må jo ta i litt da...
på jobben har vi bare sånne stoler til barna, og der går bøyelene av og på hele dagen uten å løsne en eneste skrue..

Back
Topp