cayia
Glad i forumet
Nå må jeg bare få det ut... Til jul fikk Isak en TrippTrapp stol som vi ønsket oss, og i januar skrudde jeg den sammen etter beste evne... Resultatet ble at den vippet, uansett hvordan jeg skrudde og ordnet. Jeg mailet Stokke og fortalte om problemet, fikk forklart hvordan den skulle skrues sammen og om dette ikke hjalp skulle vi ta den med tilabke til utsalgssted. Jeg forsøkte igjen etter alle kunstens regler å skru den sammen men endte med å ta den med tilbake til Babyshop. Der møtte vi på en noe irriterende selger som mente dette var vår skyld.. jaha.. hvordan skal man kunne klare å skru sammen en stol på annen måte? Selgeren ble å forsøke flere ganger selv, uten hell! Og til slutt fikk vi beskjed om at reklamasjon ble sendt til Stokke.
Nye ben kom fra Stokke, og her om dagen skrudde jeg den sammen, med hell faktisk! Ble veldig overrasket ove at det gikk så fint, og var meget fornøyd. I dag skulle jeg dog skru den fra hverandre igjen for å sette på putene som hadde vært til vask..
Og nå, ja da har jeg forsøkt å skru den sammen 3 ganger. og den vipper som fanden!!!
Hva i helsike er det her?? Skal det virkelig væ're så vanskelig å få skrudd sammen en stol.. Stolen fra Ikea er jo bedre enn denne greia her! Kjenner jeg er mektig forbanna.. jeg vil ikke ha en stol som vipper.. Kjenner jeg er heit i skallen nå altså, og har mest lyst å hive hele stolen gjennom vinduet...
Ja det var dagens utblåsning..[:'(]
Nye ben kom fra Stokke, og her om dagen skrudde jeg den sammen, med hell faktisk! Ble veldig overrasket ove at det gikk så fint, og var meget fornøyd. I dag skulle jeg dog skru den fra hverandre igjen for å sette på putene som hadde vært til vask..
Og nå, ja da har jeg forsøkt å skru den sammen 3 ganger. og den vipper som fanden!!!
Hva i helsike er det her?? Skal det virkelig væ're så vanskelig å få skrudd sammen en stol.. Stolen fra Ikea er jo bedre enn denne greia her! Kjenner jeg er mektig forbanna.. jeg vil ikke ha en stol som vipper.. Kjenner jeg er heit i skallen nå altså, og har mest lyst å hive hele stolen gjennom vinduet...
Ja det var dagens utblåsning..[:'(]