Forbanna postvesen! (samme som generell)

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Har nå gått å ventet i flere dager på bildene som eg sendte til fremkalling i fotopose, og når dei ikkje kom i dag heller, så ringte eg direkte foto for å etterlyse dei... Dei sjekket dataen sin og det viser seg at dei aldri har mottatt fotoposen eg sendte! Ringte posten, men alt eg fikk beskjed om der er at dei nok har blitt forlagt en eller annen plass! Og på den filmen var der masse fine bilder av Trym som nå er gått tapt (blant annet hans første smilebilde)[:(] Ikkje er det første gang Posten har "forlagt" ting eg skulle hatt heller....

huff så trist da, kunne ikke posten gjøre noe får å prøv å finn dem heller?

Du kan ringe et nr (husker det ikke nå) til posten der de oppbevarer post som er forlagt eller som er blitt åpnet eller uten adresser osv...
Du får det nr hvis du tar kontakt med posten. Som regel så finner de det igjen!!
Håper ihvertfall at det ordner seg for deg. Kjedelig når sånne ting skjer altså[&o]

ORIGINAL: *Christine

Åhhh så surt! Håper du får de tilbake..

signerer!![8|]

ja ring til hittegodsen for posten,er der julekort som bare er merket julenissen også havner...tror det ligger litt utenfor oslo,men de vet nok tlfnr på posten vil jeg tro...

ORIGINAL: dite

Du kan ringe et nr (husker det ikke nå) til posten der de oppbevarer post som er forlagt eller som er blitt åpnet eller uten adresser osv...
Du får det nr hvis du tar kontakt med posten. Som regel så finner de det igjen!!
Håper ihvertfall at det ordner seg for deg. Kjedelig når sånne ting skjer altså[&o]

Har snakket med de, men de hadde ikkje fått inn noen fotofilmer de siste ukene.....

Back
Topp