Forbanna pakk! (ang. bilister)

VåriNusse

Glad i forumet
[:'(][:-][>:][&o] Her går jeg langs landeveien med barnevogn (ingen gangsti tilgjengelig der). Så kommer det biler i over 60 km/t som ikke gidder å bremse ned engang. Er kun plass til 1 bil i bredden!

Kjenner at jeg blir JÆVLIG forbanna. Men hei, hva kan jeg gjøre annet enn å hytte med neven? Må jeg filme dem liksom? Enkelte har bare ikke respekt for andres liv og helse. Og ja; de ser VELDIG godt at jeg går der. [:@]

[:@] Irriterende.. Personen burde ta hensyn for skjer det en ulykke blir h*n sperret inne for drap og hadde jeg overlevd det hadde jeg drept h*n etterpå[:@][:@] Dumme mennekser..

ORIGINAL: *HornyBunny*

[:@] Irriterende.. Personen burde ta hensyn for skjer det en ulykke blir h*n sperret inne for drap og hadde jeg overlevd det hadde jeg drept h*n etterpå[:@][:@] Dumme mennekser..

skal ta med egg neste gang -da stanser de nok....

[:'(]uff, grøss og gru..... noen billisster er hensynsløse, går mye selv pga jeg ikke har lappen, og må jo krysse en del gangfelt og veier når jeg går[&:](men det er sikkert noen av billistene syns vi 'gåere' også er hensynsløse[8|])

I know. Bruker å vise finger til dem alle[:D], barnslig? ja. men må bare få det ut på en måte liksom.[8|]

ORIGINAL: E.R.A.

I know. Bruker å vise finger til dem alle[:D], barnslig? ja. men må bare få det ut på en måte liksom.[8|]

Ja hva annet kan man gjøre?

ORIGINAL: E.R.A.

hahaha, ser nurke ditt har lært seg det allrede[&:][:D][:D]

Vel...Utpå veien her så tør jeg ikke gå med vogn en gang jeg!
Er ikke mange som tar hensyn akkurat nei...

Back
Topp