Forbanna på Get nå!!!!

Gregersen

Forumet er livet
I FEM uker har vi vært uten TV!!

Første uken trodde jeg det var fordi jeg ikke hadde betalt regningen, men da lønna kom og jeg satte meg ned for å betale så jeg jo at den ikke hadde forfalt.
Da ringte jeg dem. Jeg og kundekonsulenten jeg pratet med i tlf fant ingen ting galt inne hos meg så hun skulle sende en teknikker. Han kom noen dager senere. Fant ingenting galt inne han heller, så han kikket ute, og så dro han. Kom tilbake neste dag. Kikket mere ute og forsvant igjen uten å komme innom og fortelle meg noe.

Siden jeg ikke hørte noe mer ringte jeg de igjen etter et par dager. Den jeg kunne snakke med kunne ikke gi meg noen svar, annet enn at det antakeligvis var kabelbrudd ute. Han måtte prate med en kollega som så skulle ringe meg opp igjen. Hørte ingen ting så jeg ringte opp igjen etter et par dager. Og slik har det fortsatt i TRE!! uker!! I går reiste jeg ned på kontoret der. Og hva skjedde? Hun fikk tak i en kollega, sendte han mitt tlfnr på mail og seff, han skulle ringe meg opp igjen ila dagen! Ringte det noen fra Get?? NEIIII DAAA!!!

Har brukt over 300,- på å ringe dem den siste mnd. Fortsatt ingen TV, fortsatt ingen ting, bare svart!! Nå er jeg så LEIIII!!!!:angry4:angry5

Blåse ut litt, før jeg skal ringe igjen, så kanskje jeg slipper å blåse ørevoksen gjennom skallen på den jeg får tak i der nede!! :P

• Liker
Reactions: EJ
Hadde det sånn jeg og! Jeg ringte å klagde 3 ganger. Var hyggelig og søt :P de sa at ingenting var galt. Men da jeg skrudde på tven dagen etter så var alle kanalene tilbake. Så de ville ikke påta seg noe skyld, bare fikse problemet i stillhet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvis du ringer 21900000 før Kl 16, så får du tak i litt andre folk! Prøv det.

Kibt det koster nok å bruke get forventer jo det virker da;)

Venter på tilbakeringing nå, de har en halvtime igjenpå seg til å rekke å ringe tilbake innen to timer!

Skal prøve det andre nr som ble oppgitt her også :)

Hvem/hva/hvor er dette? :)
Det er til Get! Jeg ble lei sv å ringe kundesenteret som hadde dyrt 5-sifret nr, og fikk tak i dette nr en gang. Hadde det tilfeldigvis enda. Tror det er folk litt høyre opp i systemet for kundesenteret. Ordlegge deg riktig, så får du nok god hjelp der.

Det er til Get! Jeg ble lei sv å ringe kundesenteret som hadde dyrt 5-sifret nr, og fikk tak i dette nr en gang. Hadde det tilfeldigvis enda. Tror det er folk litt høyre opp i systemet for kundesenteret. Ordlegge deg riktig, så får du nok god hjelp der.
Tusen atkk :D

Håper det løser seg. Ikke snakk om penger med dem enda. Finn først ut av problemet og få tv'n til å funke, så tar du opp det med høye telefonregninger og uten tv i så og så leng tid og at du ønsker en kompensasjon for dette. Men som sagt, ta det til slutt, for dem får ikke gitt deg noe før dem vet hvor lenge problemet varer uansett.

Håper det løser seg. Ikke snakk om penger med dem enda. Finn først ut av problemet og få tv'n til å funke, så tar du opp det med høye telefonregninger og uten tv i så og så leng tid og at du ønsker en kompensasjon for dette. Men som sagt, ta det til slutt, for dem får ikke gitt deg noe før dem vet hvor lenge problemet varer uansett.
Til og med den ene kundebehadleren jeg snakket med for to uker siden sa det, at dette burde jeg jammen kompenseres for, siden jeg hadde vært så tålmodig :P Og det var TO uker siden! Nå ønsker jeg meg gratis tv og nett i ett år :P Og en sydentur!!

Ringte det andre nr og ble satt over til Villa prosjekt (igjen). 25 min venting i tlf før han sa at de kunne ikke gi meg tv-signaler og kunne derffor ikke være kunde der mere. Dette skulle visst noen ha fortalt meg 25.september, men hadde nok glemt det. Da jeg fortalte at hun jeg snakket med på kontoret her i Drm i går sa at jeg måtte kobles fra enveisnett til toveisnett skulle han sjekke det med en kollega og ringe meg opp igjen (IGJEN!!) Han lovet meg å følge opp saken, akkurat slik som de 10 andre jeg har pratet med den siste mnd. GAAAAAAHHHHH!!!!!!!

Høres ut som nøyaktig samme styret vi hadde med canal digital. Det holdt på å psyke for meg til slutt!! Var uten nett i 2 uker. Ble bare en kasteball mellom canal digital og relacom (de som drar ut og reparer feil) De var her og dro igjen. Nettet var oppe og gikk i ett par timer så forsvant det igjen. Måtte forklare ALT på nytt for hver nye kundebehandler.

Tok til slutt en meget uhyggelig tlf som resulterte i at det til syvende og sist ble ordnet opp i. De var "snille" og halverte neste mnd regning, men det hjalp da fint lite når vi også hadde brukt nesten 300 kr på å snakke med kundeservice!! Kjenner jeg fortsatt hisser meg opp[emoji14]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp