FORBANNA, OPPGITT OG FRUSTRERT!!!!!!!!!!

Juni86

Glad i forumet
i dag var jeg hos fastlegen min, fortalte hun om at jeg som har risiko svangerskap ikke fikk ul før uke 18 som da er normal ul, hun ble sjokka for hu syns det var dårlig oppfølging av Epilepsi legen min, noe jeg å syns med tanke på at de sa jeg skulle få ul mellom uke 10-12 fordi de skulle sjekke fosteret for ganespalte og ryggmargsbrokk, så hun sendte ett haste brev dit, og jeg rInger kjempe frustrert til riksen og sper hvorfor de sier en ting og gjør en annen, men hun kunne ikke svare før på ONSDAG!!! fordi hun måtte snakke med legen min, akkurat som om han ikke er på jobb andre dager enn onsdag, så sier jeg til hu at det er uaktuelt at jeg må vente til uke 18 for at det så skal gå til en nemd om hva jeg skal kunne foreta meg om det viser seg år være noe galt med fosteret...

nå er jeg så oppgitt og frustrert at jeg ikke vet hva jeg skal foreta meg!!!
i tillegg har jeg så sonet i ryggen at jeg F*** ikke får sove...
TAKK GUD FOR AT FASTLEGEN ENDELIG SKJØNTE MEG!!!

da får jeg se på onsdag hva jeg gjør om de ikke ordner dette fortere enn fy...

såååå mye tull det i tillegg har vært med at BF har vært utro osv også så ringte jeg han i full frustrasjon (glemte at han har jobba natta) men han tok tlf og ga meg full støtte, og han sa hvis de ikke snart tok meg på alvor så ringer han inn... Så selv hva som har skjedd mellom oss bryr han seg og sa at han var der for meg, og at han var glad i meg og lille mirakelet:)

Må innrømme at det var godt å snakke med han, for han forstår jo situasjon med Epilepsi og at jeg er konisert osv...

Glad han tok tlf:))

Beklager, men måtte få ut litt....

Æsj, så vanskeli de ska vær for nån leger å forstå situsajonen noen ganger!! Bra fastlegen din forsto hvordan du har det.. Krysser fingrene for at du får inn så fort som mulig no!
Klem

Æsj så fælt å ha det sånn. Håper du får det du har krav på nå. og får komme inn innen kort tid.
Sender over masse klemmer. :)

Bra legen din har hue på rette sted! Stå på krava på onsdag og ikke gi deg om du så må snakke med legen selv. De MÅ forstå hvor viktig dette er for deg!! Skjønner frustrasjonen din og som jeg har sagt tidligere, burde den epilepsi-legen din bli sparka et vist sted!!! Godt BF også har forståelse med deg til tross for at han har tenkt med "feil" hue tidligere. Lykke til på onsdag.

Bra fastlegen din har forståelse. Jeg hadde bestillt meg privat ul hadde jeg vært deg. Helsenorge er desverre ikke helt allright til tider. Så den skarve tusenlappen en privat ul time koster, er såååå verd det når det blir slik tull. Lykke til.

Back
Topp