gryjenta
Forelsket i forumet
herregud snakk om å være frekke!!![:@] jeg fikk beskjed om at jeg kunne søke om engangstønad..og det gjorde jeg og så har jeg ikke hørt noe på 1mnd så ringte jeg idag og da fikk jeg beskjed om at jeg ikke har rett på engangstønad men må søke foreldrepenger istedenfor og det kan ta opp til 2 mnd før jeg får svar!! og jeg har termin om 5 uker!! hvorfor i helvete sa de ikke det til meg i sommer da når jeg spurte hva jeg kunne søke om og hadde krav på??fy faen for et system. snakk om å stresse og ødlegge tilværelsen ennå mer til en ung høygravid jente[:@][:(]
nå må jeg låne penger av mine foreldre for å få råd til utstyr liksom!! veldig kjekt[:(]
trodde forresten de var pliktige til å gi beskjed/sende brev om at de har mottat søknaden eller opplyse meg om hva jeg har krav på FØR jeg søkte!!![&:]
nå må jeg låne penger av mine foreldre for å få råd til utstyr liksom!! veldig kjekt[:(]
trodde forresten de var pliktige til å gi beskjed/sende brev om at de har mottat søknaden eller opplyse meg om hva jeg har krav på FØR jeg søkte!!![&:]