MarcusMamma
Forumet er livet
En venninne ringte meg for noen timer siden og hadde problemer med synet, det forsvant mye og hun klarte ikke lese meld osv, så når jeg snakket med hun beg hun og stokke om ord og ble bare værre og værre, hun sa ikke en hel setning og alt hun sa hang ikke sammen på noen måte. Så ble jeg redd og beg og tenke på hjerneslag osv så spurte om hun hadde følelse i fjes,armer og bein etter litt beg hun og si noe om munnen men klarte ikke si hva som skjedde så jeg ringte 113 og de ringte opp igjen til hun der hun klarte bare si armen og kinnet (de spurte om hun hadde mistet følelsen og hun sa ja)
Reiste inn på legevakten til hun der vi gråt litt og var kjempe redd begge to, hun lå bare og skalv hadde ikke følelse på venstre siden av fjeset og var nummen i hele kroppen. Legen kom inn og sjekket refleks i armer og bein og sendte hun hjem, jeg spurte om han ikke skulle ta noen prøver men han mente det ikke var akutt nok og at det sikkert bare var alkoholen (hun har drukket i helgen) så hun kunne heller ta seg en legetime hos fastlegen og sjekke om hun hadde mangel på noe, så han mente hun burde dra hjem og spise c-vitamin og sove??????
er dette normalt da??????
bør ha rett den legen at det ikke skjer noe med henne i natt[:@]
Reiste inn på legevakten til hun der vi gråt litt og var kjempe redd begge to, hun lå bare og skalv hadde ikke følelse på venstre siden av fjeset og var nummen i hele kroppen. Legen kom inn og sjekket refleks i armer og bein og sendte hun hjem, jeg spurte om han ikke skulle ta noen prøver men han mente det ikke var akutt nok og at det sikkert bare var alkoholen (hun har drukket i helgen) så hun kunne heller ta seg en legetime hos fastlegen og sjekke om hun hadde mangel på noe, så han mente hun burde dra hjem og spise c-vitamin og sove??????
er dette normalt da??????
bør ha rett den legen at det ikke skjer noe med henne i natt[:@]