FORBANNA!!!!! *lang*

Emba_Larsen

Forumet er livet
blir så forbanna når andre tror dem kan fortelle meg hvordan jeg skal leve livet  mitt!!!!!
er ikke noe som helst koselig å få slengt i trynet at man ikke er voksen.. (ikke at jeg sier jeg er det da)
var slik når jeg var gravid også.. denne personen ringte meg, sendte meldinger, skrev på msn osv, hver dag, bare for å fortelle meg hvor lite gjennomtenkt denne graviditeten var.. jeg angrer ikke et sekund, har verdens herligste lille familie, har det kjempeflott sammen med sambo også..
i dag ble det snakk om hyppige toalett besøk, og denne personen spurte meg om jeg var gravid igjen. noe jeg ikke er, og sa at jeg ikke var. så nevner personen at jeg burde få satt inn spiral, men jeg vil ikke, for vi planlegger et barn til,og da ser jeg ikke noe poeng i at jeg skal begynne på prevansjon og gjøre slik at det kan ta laaang tid før at spiren sitter.
da kommmer det fra personen at nå måtte jeg begynne og tenke, og at jeg ikke var voksen nok til dette, bla bla bla osv.. det kommer også frem at jeg tydeligvis ikke er voksen siden jeg ba noen om å være litt stille mens Håkon sov (da forøvrig på besøk hos dem, men kan si at dette er et NÆRT familiemedlem)

føler liksom at jeg ikke får bestemme selv hva jeg og sambo skal gjøre[8|]

takk for at du orket å lese.. synspunkter tas gjerne i mot[;)]

Jeg er såpass sær og sta, at sånne personer kutter jeg bare all kontakt med! [:@]

Har gjort det med ei venninne, og gjorde det t.o.m med mora mi i 5år!! Snakka ikke med ho igjen før ho skjerpa seg.

ORIGINAL: MOVED:Nikki!

jeg hadde sagt at den personen skulle se til helv... å holde kjeft.
hvor gammel er den personen?

lev ditt liv som du vil

30...   [8|][8|][8|]

Er det snakk om ett familiemedlem eller lignende ellerbare en venninne?

Fyttgrisen for en uakseptabel oppførsel uannsett...

Virker nesten som om vedkommenet er litt sjalu og ikke har orden på sitt eget liv spør du meg

ORIGINAL: C_H_I_C_K_A™?

Virker nesten som om vedkommenet er litt sjalu og ikke har orden på sitt eget liv spør du meg

snakker om NÆRT familiemedlem!

personen har for alt i verden ikke orden i sitt eget liv.. for øvrig ikke ro i ræva heller (har dog hatt noen lange forhold, men og usedvanlig mange randoms)

ORIGINAL: MOVED:Nikki!

oh my good altså
da er det en syk 30 åring... hørtes jo nesten ut som en 14 åring...men hadde mine anelser om at det var en mer voksen person..

la oss si det sånn at denne personen har aldri forandret seg siden fjortiss tida[8|]

ORIGINAL: lille poop

Vel...NÆRT familiemedlem eller ikke!
Ikke aktuelt å ta i mot slik dritt...
Hold hodet hevet, og si:Beklager for at DU ikke har det flotte livet som du har da...
Skaff sitt eget liv eller hold kjeft...
Du er fullt klar over dine valg, og trives godt med dem..

personen har for alt i verden ikke orden i sitt eget liv.. for øvrig ikke ro i ræva heller (har dog hatt noen lange forhold, men og usedvanlig mange randoms)

Vel...NÆRT familiemedlem eller ikke!
Ikke aktuelt å ta i mot slik dritt...
Hold hodet hevet, og si:Beklager for at DU ikke har det flotte livet som du har da...
Skaff sitt eget liv eller hold kjeft...
Du er fullt klar over dine valg, og trives godt med dem..

har prøvd, men men.. får bare la det være stille fra meg en stund å se hva som skjer.. 

Uff, så fælt! Utrolig at noen mennesker kan få seg til å si sånne ting til andre mennesker... [8|]

Bare hev deg over dette! Dette passer bedre som en fjortis-diskusjon, ja... [&:]

Vet du hva, jeg hadde sagt akkurat hva jeg mente til vedkommende. hadde driti i om det hadde blitt bare styr, for det legger egentlig denne personen opp til selv når han/hun sier sånn.  Det er dårlig gjort. å om noen har sånne meninger så synes jeg de kan holde de for seg selv å ikke legge seg borti ditt liv. sikkert sjalu på deg!   

Tror h*n er bare missunnelig jeg! Noen må slenge dritt når de er missunnelige på en person.
Uansett så er det dårlig gjort å si sånt! Be h*n holde tåta [;)]

Høres ut som misunnelse!!!!

Herregud, går da ikke ann å snakke sånn til folk om ting man ikke har noe med. Kanskje denne personen er litt misunnelig på deg og livet ditt, derfor personen må kritisere så innmari og rakke ned på deg og valgene du tar.

Hadde bett denne personen slutte å blande seg og komme med kommentarer viss h*n vil ha noe mer med deg/dere å gjøre, ellers kan h*n bare dre til helvete for det blir null kontakt i fremtiden.

for meg virker d ut som den personen har problemer og bekymring selv  om han/hun ikke er voksen  nok til et slik ansvar..kanskje hørt d selv mye av sine foreldre ?
selv hadde jeg  fortalt hvor land  ligger og gitt han / hun et spark i rasssen til ditt pepperen gror(hvis noe gror i H***' i d hele tatt[8D])

Back
Topp