FORBANNA!!!!!!!!! (lang)

Laura

Glad i forumet
Akkurat idag er samboeren min en forbanna rasshøøl!! Jeg er så sinna at jeg holder på å fly i taket!! Å vi som nesten aldri krangler.
Jeg har jobbet et langt skift på jobb og var ferdig klokka 20. Jeg rakk da ikke bussen hjem og spurte om han kunne hente meg. Det kunne han.
På vei hjem måtte vi bare en kjapp tur innom en butikk og handle en ketchup.
På vei dit kommer det frem at han har glemt lommeboka si og da også førerkortet.
Jeg sier bare at jeg syntes man kan ta med seg førerkortet når man skal ut å kjøre bil. Og da blir han tydeligvis sint og kommer med en lang regle om at det er ikke nødvendig. Og da blir jeg sint og det blir en laaaang usaklig diskusjon på vei til butikken.
Så spør han om jeg vil gå hjem, jeg sier ingenting og går inn på butikken og kjøper ketchup og når jeg kommer ut igjen er han borte.
Jeg kjenner at jeg blir enda mer sint og alt på en gang og tårene kommer. Begynner gå. Når jeg har gått litt så kommer han putselig kjørende. Han har da gjemt seg! Da blir jeg ihvertfall forbanna og gidder f*en ikke sette meg inn i den j*vla bilen. Skal han være sånn så vil jeg faktisk heller gå selv om det var et stykke.
Så en time senere er jeg hjemme da. Og han sitter å spiller cs. Dustespill!

Måtte bare lufte hue litt her inne. Ikke mye anna som hjelper.

(Ps. vet jeg har overreagert like mye som han, selv om jeg ikke vil innrømme det riktig enda)

Pluss at på vei hjem så klarte jeg å miste ketchupen i bakken så dne eksploderte utover hele meg! :(

Forstår din frustrasjon, hadde klikka eg og!!

carrie skrev:
Åh, blir faktisk sint på dine vegne nå. Jeg hadde eksplodert!

EEnig!!

Takk! Godt med litt medfølelse :) hehe
Gikk ned på soverommet også en tur og der var visst dyna og puta hans vekk..
Like greit. Han får sove på kontoret inatt!

Eneste som er veldig dumt er at vi skal på ultralyd imorgen.
Men om han ikke kommer snikende så ser det ut til at jeg må gå alene.. :(

Kjenner jeg ble skikkelig forbanna på dine vegne nå!

Vet ikke hva jeg hadde gjort om sambo hadde gjort noe sånt mot meg (ja, er super hormonell for tiden!)
Men sånne ting pleier heldigvis å gå fort over, håper det gjør det for dere også :)

Først av alt så JO du kan få bot selv om du har førerkort, og du ikke har det med.

For det andre så hadde det vært min mann hadde han fått ketchupen over hele seg.
(har fått et glass cola over seg allerede)
Fytti er han lortunge eller?Kjenner jeg blir forbanna på dine vegne.
Ja du overreagerte, men er men gravid så gjør man det.
Det er noe vi ikke klarer kontrollere.
Han burde klare kontrollere seg.

Håper det ordner seg =)

Jeg hadde klikka i skråvinkel...

Men nå skal det sies at samboeren min aldri hadde gjort noe slikt heller da.

Ja, var det jeg også mente at man fikk bot for det. Men han sa man ikke gjorde det lengre. Men jeg syntes bare man kan ha det med når man kjører bil så slipper man noe stress..

Men det ordnet seg ihvertfall.. Det bikket litt over for begge to igår for å si det sånn.
Gikk litt over stokk å stein. Men ting er greit igjen nå.
Trodde heller aldri han kunne finne på å gjøre det, men da tok jeg visst feil.
Folk overrasker stadig.. Men man gir vel ikke opp bare pga litt morbakke :)

Tusen takk for all støtte ihvertfall:)
Er super hormonell og sipper og klikker for alt for tiden, så er nok ikke bare bare å bo med meg heller.. hehe
Men godt jeg har dere :))))))

Back
Topp