Forbanna? jeg??? NEIDA!!!!

mams81

Glad i forumet
I disse hormon tider er det IKKE lurt å provosere meg altså! Var på europris å handla for et par hundre kroner i dag, og Ariana hadde en sånn liten korg for seg sjøl som ho gikk å trilla på.. Oppi der hadde hun en sånn lacerol eske som vi hadde kjøpt på rema.. Etter jeg hadde betalt for varene mine, sier jeg til Ariane " ta dropsene dine du, og sett vogna på plass" Da sier hun i kassa litt spydig: "hallo? Unnskyld meg, skal du ikke betale for de dropsene???" HVA POKKER TROR DE DA? AT JEG HANDLER FOR ET PAR HUNDRE KRONER , OG STJELER FOR 7 KRONER??? VIRKELIG? [:@][:@] Kunne kanskje ha forstått det, hvis jeg såg mistenkelig ut, og prøvde å snike meg unna, men jeg sa det jo rett foran kassadamen!

Kjenner jeg er forbanna enda..[&:]

hm... enig med Lona...
det e nok hormonan dine som e på tuppa ja[:D]

hmm, tror ikke bare det er hormonene mine.. Sambo og ble forbanna.. Kanskje jeg skulle ha forklart litt bedre.. Vi bor på en liten plass, alle kjenner alle, og jeg har vært stamkunde på denne butikken siden de åpna.. I mange år har jeg brukt tusenvis av kroner på denne butikken her, og det går an å gå fram på en litt anna måte enn å være frekk rett i trynet på meg, og fikk meg til å føle meg skikkelig teit..

Har jobba i butikk sjøl, og vet at det er mange som stjeler, men når en bor på en sånn liten plass, så pleier man som regel å vite hven som gjør hva... Det stod folk i køen og glodde rart på meg.. Følte meg skikkelig teit ja...

Før ei møkkakjerring,vet du når sønnen våres har fått nåka på en butikk og vi ska inn på en annen så må han pakk i lomma det han har fått fra før for vi har også opplevd det samme som dæ

ORIGINAL: Tackoma

når man jobber ¨på butikk har man faktisk annsvar for å sjekke opp sånne ting, mange er nemmelig så frekke at di stjeler på denne måten...du skal jo da egentli ikke gå inn i en annen butikk med sånne småvarer uten å vise den til kassadama først eller evt ha med deg kvittering...

så æ skjønner ikke sinnet ditt dær...beklager.... e ikke så enkelt å jobbe i butikken å sjekke sånt heller!

Helt enig med deg tackoma. Er ikke like greitt å være den som jobber i butikk heller.

Back
Topp