forbanna helsevesen!!!

lene84

Elsker forumet
Ja nå kjenner jeg at det koker over...!!

Spare penger... spare penger.. spare penger...
Er ikke vi et av verdens rikeste land??

Vi er inne på kur nå.
Og det er pyton å være her om sommeren.
Da slår dem sammen våres avd med dagposten.

Dagposten får jo ikke ta en fot innefor vår avd elles i året pga infeksjonsfare, men nå er det liksom helt ok.

Stakkars sykepleiere... stresser ræva av seg. Dobbelt opp med arbeid. Alt er bare kaos!

Denne posten ligger i samme gang som infeksjonsavd. Ikke så veldig bra for ungene på vår avd som ikke har immunforsvar.

Dødsyke unger må sitte på fellesrommet, for rommet deres skal brukes til andre ting innimellom. Er jo ikke plass nok på denne avd.

Denne avd dem har dratt alle ungene ned til, har heller ikke toalett på rommene... dele et felles toalett er ikke akkurat så bra for unger uten immunforsvar...

Marcusgutten min og pappan måtte dele rom med 2 andre.Det er jo forsåvidt greit nok men det var så trangt at dem måtte flytte den lille bossbøtta for å få plass til madrassa.!!

Kl 08 20 i går morges ble dem jaget ut av rommet for det skulle en annen unge inn og vakne opp av narkose. Helge måtte full fart kle på en trøtt og spyende Marcus og sette seg på gangen.

Tenk å nedprioritere barnekreftavdelingen!!!

Norge har råd til å leige sommervikarer fra andre plasser.. Sverige.. Danmark...

Takk for at jeg fikk blåse ut til dere jenter....  lenge siden jeg har vært så sint!

legger ved en link til BT

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Suzane-(13)-maa-bo-paa-rom-uten-toalett-1112741.html?xtor=AD-10

huff.. sitter med tårer i øynene av å tenke på at vondt kan bli værre for disse barna. Ikke mye verdighet i sykomsløpet dems når immunforsvaret settes på prøve ggang på gang [:o]

sender mange varme tanker og støtter deg i din sak!!

Det er helt uhørt..
Skjønner du blir forbanna da ja!

Blr slitsomt for foreldre og barn det der!

HelseNorge på sitt beste[&:][:@]

Er det mulig??? Skulle absolutt ikke vært lov!! [&:][:@] Tenk å utsette barna for dette.... Forstår godt frustrasjonen din [&:]

ORIGINAL: Dreams

Det er helt uhørt..

Må bare signere denne!
att det går ann!!

Huff .. det skulle virkelig ikke vært mulig ..
skjønner helt klart at du er irritert og frustrert.

Stakkars barna som er på sykehus i sommer [:@]

Ikke rart du er sint ! Dette er jo helt forferdelig ! Kan ikke skjønne hva de tenker med [:@]

Huff, jeg kjenner jeg blir rasende! Hvordan har det gått med dere i sommer? Begynner det å nærme seg slutten på behandlingen nå? Håper Marcus er i grei form! Har sånn sympati og respekt for dere som står så bra i dette. Vet at dere ikke har noe valg, men likevel... det krever masse krefter fra dere. Håper dere får en super sommer tross sparing og nedbemanning og biler som ryker.
God klem!

ORIGINAL: Dreams

Det er helt uhørt..

SIGNERER! [:@][:@][:@]

Back
Topp