FORBANNA GUBBE!

tojenter

Forumet er livet
No har jeg akkurat kommet hjem fra jobb etter 12 laange timer, og han jeg bor sammen med lovet å lage middag! Bra tenkte jeg.
Men jeg kommer hjem til tomt hus foe han er på FYLLA
Er så javla møkka lei at jeg tror jeg tar inn på en hotell i natt så kan han bare lure på hvor jeg er.
Er bestandig jeg som må gjøre alt her i huset, for enten sitter han å spiller på pc`en. eller så drikker han.
Er det jeg som er vrang eller får han som fortjent?

Sjekk inn på en suite og bruk hans visakort[:D][:D][:D]  Må IKKE finne deg i dette for lenge! Makan[:@][:@][:@][:@]

Er det mulig???
Eh, nei - du overreagerer iallfall IKKE..!
Jeg hadde aldri funnet meg i at han oppførte seg slik.
Har han alltid vært slik eller er dette noe som har begynt etter at du ble gravid?

Ikke nok med at du jobber lange dager, men er gravid i tillegg..
nei vet du hva - skjerpings mannen! [>:]

Han pleier ikke å være flink å hjelpe i og utenfor huset, men jeg synest han har tatt kaka no! Har avløs på jobb igjen i morra kl 06.25 så det er liksom begrensa for hva jeg rekker no som jeg har kommet hjem... skal liksom sove litt før jeg drar på jobb igjen også.

Åhhh er så ufattelig skuffa over han at jeg har mest lust å bare sitte meg ned å grine[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Han ringte akkurat og sa at han skulle komme hjem kl 21 og gjøre det godt igjen...men det tror jeg ikke før jeg ser det....

Han skyldte på at han var ikke på pubben før kl 16 så han hadde fått så liten tid der, og derfor rakk han ikke å lage mat en gang... Men han har vist vært der lenge nok for han er laaangt fra edru!!!!
Skjønner jo at han ville ta seg et par øl i dette flotte sommer været, men han treger ikke å bryte avtaler vi gjør bare for at han skal drikke...

Vet ikke om jeg er mest sur eller skuffa... synest bare det er så ufattelig dårlig gjort... så sier han til meg i tlf at du vil jo ikke at jeg skal ha noe sosialt med andre.... akkurat som det er min skyld...
Han burde tenkt på det i går i stedefor å love meg at han skulle lager god mat og at vi skulle kose oss... men neida... bare å la meg tro at jeg kommer hjem til en snill mann så kan jeg heller få meg en overraskelse når jeg kommer hjem til tomt hus og ingen mat og får en drita gubbe litt senere...

Kjenner jeg blir irritert når jeg leser det, ja!
Her i huset kan det gå begge veier - vi kan være ganske sløve begge to - men det INGEN AV OSS tolerer er om den andre bryter avtaler uten å go beskjed!

Ja, det er flott sommervær i dag, og det kan være deilig å sitte på bub'en å ta seg en pils da! Og det er greit det - man da sørger man for å få gitt beskjed til den man har lovet å lage middag til, sånn at den har mulighet til å kjøpe seg en matbit på veien hjem etc, og ikke kommer hjem til tomt hus uten middag! Det må jo gå ann å bruke hue litt selvom man er mannfolk! Og så kan man ikke kreve at den som da kommer hjem etter en lang dag på jobb gjør noe som helst av husarbeid - når en selv har tatt kvelden fri... likt skal være likt!

Håper det bedrer seg, og at dette var bare en glipp fra gubbens side! Du kan kreve at han tar de hensyn har har lovt å ta!

Høres ut som han har større behov for alkohol enn normalt.. Spesielt hvis dette er mer rutinen enn unntaket...

har litt av samme problem sjøl... bare d at mitt e d at han ikkje seie kor han e å ka han gjør å kommer t meg så e han dritings eller lukte alkohol......

hadde det slik når jeg ventet min datter, det er over 12 år siden, fortsatt idag lurer jeg på hvordan jeg orket å hvorfor jeg holdt meg der..
pass deg min venn.. og tenk deg om... det er mitt råd..
jeg er nå gravid med en annen. DU VERDEN for en forskjell!! plutselig skjønner jeg hvordan det SKAL og BØR være..
stor trøsteklem til deg uansett, vet hvordan du har det og vet hvor vanskelig det er..

han kom hjem før jeg dro... god og full....
lovet meg på tro og æreat han ikke skulle bryte avtaler igjen...[8|]
Og i dag skulle han rydde og grille mat til jeg kom hjem.... så gjenstår det bare å se om han gjør det...
Men no må jeg dra på jobb... under 1 time igjen til avløs.[&o] Hadde vært godt og vært hjemme å fått nyte solen i stedefor 12 timer på jobb..
Ha en bra dag folkens[:D]

Hm... har han et alkoholproblem? I så fall bør dere prøve å få behandling til han før babyen blir født...

jeg personlig hadde gitt han en smekk!

Back
Topp