forbanna forp**** get altså....

SanderSabine mamsen

Forumet er livet
Nå er jeg så drit lei av get at jeg tror jeg spyr... nå har jeg for endte gang 0 signal å de sier bare at det kan komme en tekniker den og den dagen... dette har også skjedd x antall ganger... det jeg lurer på er hvordan forventer de at du skal sitte å betale for noe du ikke er fornøyd med og som ikke engang er tilstede i perioder...
nei nå er jeg irritert på de å vurderer å bare si opp hele dritten.....[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

for å si det sånn jeg hadde parabol... men den kom ikke inn her.. vi prøvde å prøvde å prøvde...
så derfor gikk dumme dumme meg over til get...
that was not a smart one...
gud som jeg angrer...
men nå sitter jeg her da har klaga så mye til de at fikser de det ikke nå så kan de trøkke hele dritten langt oppi ræva for min del... om jeg så skal tilkalle noen parabol folk for å henge den opp for dette gidder jeg faktisk snart ikke mer...

hadde problemer med oppstarten jeg å fikk feil kontrakt hos forhandler også måtte de sende meg ny kontrakt å når det var i orden var det brått ennå ikke bilde da viste det seg at de hadde glemt å skrive på nummerne på dekoderne når de lagde ny kontrakt...
så var det no feil i gata her som gikk utover meg... det tok en god stund så var det nå på fredag arbeider/oppdateringer på linja da mista jeg signaler en dag. å nå dette... ringte de meget krasst å fikk tekniker på onsdag fikk ikke noe tidligere men måtte ikke vente så lenge da... uansett så er det jævli irriterende at ungene nå ikke en gang får sett barnetv...

så jeg sa klart i fra jeg skal ha en kraftig trekk i prisen for dette for nå finner jeg meg faktisk ikke i ræva deres lenger.... jeg vil ha bra signaler ellers kan dere driti i meg som kunde.

Sliter også generelt med signaler ellers hakking og det der så det har vært dritt fra vi fikk det i desember...
[:@][:@][:@][:@][:@][:@]

har hatt stoooore problemer med get vi og... men kællen som kom fikset hele greia heldigvis. Satt uten tv fra november til feb[&:]

Back
Topp