Forbanna dritt sykehus.....

Reduce

Forumet er livet
[:@] Ringte nettopp til kvinneklinikken, pga sterke kynnere.... Jordmoren min og hun som tok ultralyd på meg sa jeg måtte ta kontakt med føden hvis jeg fikk vondere kynnere. noe som jeg gjorde.. alt jeg fikk beskjed om var: vi kan ikke gjøre noe, for du er bare 5 måneder på vei, så da prøver vi ikke å stoppe kynnerne/ riene. men du kan ta kontakt med legevakten hvis det blir værre. "er jo sikkert greit å vite om det går den gale veien"... fy faen assa, og dette skal være helse norge. sykehuset kan ryke å reise for min del, nå er jeg steik forbanna. Hadde kostet dem 10 min å sjekket om det var begynt å bli åpning eller om det bare er falske sterke vonde kynnere. [:@][:@]

Syns det er rart at de ikke tar større hensyn med deg som er 5 mnd på vei...det er jo da de burde få stoppet det eller? Blir ikke klok på alt jeg hører som skjer med folk som søker hjelp. Lykke til i alle fall, det går helt sikkert bra[:)]

Dra deg en tur dit... De kan ikke avvise deg hvis du dukker opp vel.. Si klart i fra om dine bekymringer..[:@]

begynner nesten å lure på hvorfor de har valgt det yrket. Blir så sint. og det gjør ikke kynnerne bedre.
Men bra å se at det går bra med deg da[:)]

ORIGINAL: bast

Samme sa dem til meg på føden også når jeg var i uke 22....hvis det var noe galt så kunne dem ikke gjøre noe fra eller til, så kald var verden så den purka av ei jordmor.
Blir så forbannet bare av å tenke på det[:@]

åh fy!!!!!!! hadde blitt så forbanna. Har heldigvis ikke vært borti noe sånt selv. De har alltid tatt meg alvorlig og sett på det i det minste. Det skal ikke kunne være mulig å være så kald og ufølsom[:@]

Helt seriøst!?? dette må du ikke finne deg i kjære deg.. jeg var inne i uke 19 jeg på UL fordi jeg hadde kraftige kynnere/rier.... la meg inn over natten og sjekkelt alt fra opning til fostervann! var kjempegrei med meg, og dersom det ikke hadde stoppet,ville jeg fått brikanyl-tabletter for å stoppe det!!!

hun var skikkelig hurpe hun damen jeg snakket med. ble rett og slett sjokket.
jeg håper på å få time hos jordmoren eller legen min i morgen.

de kynnerne du hadde var det slik at det gjorde skikkelig vondt i magen å ryggen? glad å høre at det gikk bra med deg.
Gir meg ett lite håp om at dette er bare falske kynnere...
ORIGINAL: Chill24

Helt seriøst!?? dette må du ikke finne deg i kjære deg.. jeg var inne i uke 19 jeg på UL fordi jeg hadde kraftige kynnere/rier.... la meg inn over natten og sjekkelt alt fra opning til fostervann! var kjempegrei med meg, og dersom det ikke hadde stoppet,ville jeg fått brikanyl-tabletter for å stoppe det!!!

Hadde bare reist inn å satt meg der til de hadde undersøkt deg.
Går pokker ikke an å behandle folk på den måten [:@]

Jeg ble sendt på sykehuset i uke 22 av min jordmor pga av mye kynnere, og da sjekka de ut alt for å se at det ikke var noe åpning, og de tok prøver av livmorhalsen for å utelukke infeksjoner.

Jeg hadde bare dratt på føden jeg, de kan jo ikke avvise deg der..

jeg fikk beskjed om å måtte ha en henvisning...[&:]

de kynnerne du hadde var det slik at det gjorde skikkelig vondt i magen å ryggen? glad å høre at det gikk bra med deg.
Gir meg ett lite håp om at dette er bare falske kynnere...

Ja, det var skikkelig bak i ryggen og nederst i magen....ringte føden med en gang jeg da det ikke ville gi seg... Lå der over natten og da gikk det over. Men hadde en svak åpning så jeg ble sykemldt 50 %. Har ikke merket noe siden, og nå er jeg jo snart ferdig!! [:D] Må vell ta med at jenta mi er født 6 uker før tiden, så nå er det nesten som om jeg er på overtid!!!
Så det går ann heldigvis!! [:D]

Til føden???

ja fikk beskjed om å ha henvisning av legevakten, legen min eller jordmoren min for å komme til på føden.

Det kan ikke være sant.. I helse Norge? Da jeg fikk rier så ringte jeg rett til fødeavd som sendte ambulansen rett hit... Dra deg en tur hvis du ikke blir bedre.. Du SKAL ikke ha det sånn... Jeg blir så sint[:@][:@][:@]

Det er og blir for dumt, hadde ring legevakten å sakkt hva du trenger så kan de enten ringe inn eller faxe det inn til de.

jeg skjønner ikke at dette går an jeg[:@]hadde blitt så utrulig sint..[:@]jeg har tidligere fått åpning i uke 20 to ganger,men ikke pga sterke kynnere da.Men det skulle ikke vært lov å behandle andre mennesker på denne måten[:@]jeg tror jeg hadde reist ned dit...

Føler med deg, det er ikke alle der oppe som egner seg til jobben. Jeg hadde og sterke kynnere da jeg var kommet like langt som deg. faste rier som satte seg i rygg og nedre del av mage. Jeg fikk kjeft av legen fordi jeg ikke hadde ringt føden....[&:] Ikke enkret å vite. Han mente at jeg måtte ta kontakt dersom dette skjedde igjen. Fikk videre beskjed om å ta det med ro og ikke bære, løfte eller krabbe. (Er litt hyper) Ble sylemeldt til fødsel (ja særlig sa jeg da, hva skal jeg leve av?) men jeg roet ned og kynnerene er svakere.

Hallo, sa hun at du måtte ha henvisning til føden??? Hehe, kan bli litt komisk når en hel bunt med gravide damer står i kø hos legen for å få henvisning til å føde.... I dag får du lov, mens du må vente til i mårra[:D] LIKSOM!!!! Bare TULL!!!!!!

Skjer det igjen så ring og si at du er på vei, det er vel ingen som vil på sykehuset for moro skyld vel!!!![:@]

Back
Topp