Ju9ta
Forumet er livet
Nå har jeg fått nok..[:'(]
T.o.m sambo er dritt lej nå..[8|]
Er så dritalej av konstant blø,at jeg nå har kutta ut pilla og prevensjon..[:'(][8|]
Har prøvd både cerazette og minipilla, men blør hele tida av begge to.. Konstant aza..[&:][:(]
Kan no si at de funker veldi bra som prevensjon da, for vi rekker jo aldri å
..
Jeg vil jo
og
og
snart jeg og nåå...[;)][8|]
Så nå blir d kondom, teller sikre å usikre perioder og hoppe av i svingen å sånt her i gården nå ja..
Ikke vil jeg begynne med no spiral heller,siden vi planlegger å lage nr 2 neste høst/neste år..[;)]
T.o.m sambo er dritt lej nå..[8|] Er så dritalej av konstant blø,at jeg nå har kutta ut pilla og prevensjon..[:'(][8|]
Har prøvd både cerazette og minipilla, men blør hele tida av begge to.. Konstant aza..[&:][:(]
Kan no si at de funker veldi bra som prevensjon da, for vi rekker jo aldri å
.. Jeg vil jo
og
og
snart jeg og nåå...[;)][8|] Så nå blir d kondom, teller sikre å usikre perioder og hoppe av i svingen å sånt her i gården nå ja..
Ikke vil jeg begynne med no spiral heller,siden vi planlegger å lage nr 2 neste høst/neste år..[;)]
Jeg bruker ennå ikke noe prevansjon (hopper av i svingen..[&:]). Jeg har faktisk ikke vært på seks ukers kontroll med meg selv enda.., måtte avbestille timen og etter det har jeg bare ikke bestillt ny time [&:][:-] ups bør kansje det..[8|]?