Forbanna dritt piller..!

Ju9ta

Forumet er livet
Nå har jeg fått nok..[:'(]  T.o.m sambo er dritt lej nå..[8|]
 Er så dritalej av konstant blø,at jeg nå har kutta ut pilla og prevensjon..[:'(][8|] 
Har prøvd både cerazette og minipilla, men blør hele tida av begge to.. Konstant aza..[&:][:(]
Kan no si at de funker veldi bra som prevensjon da, for vi rekker jo aldri å ..
Jeg vil jo  og  og  snart jeg og nåå...[;)][8|]

Så nå blir d kondom, teller sikre å usikre perioder og hoppe av i svingen å sånt her i gården nå ja..

Ikke vil jeg begynne med no spiral heller,siden vi planlegger å lage nr 2 neste høst/neste år..[;)]

ORIGINAL: Ju9ta

Er så dritalej av konstant blø,at jeg nå har kutta ut pilla og prevensjon..[:'(][8|] 
Har prøvd både cerazette og minipilla, men blør hele tida av begge to.. Konstant aza..[&:][:(]

Så nå blir d kondom, teller sikre å usikre perioder og hoppe av i svingen å sånt her i gården nå ja..

Ikke vil jeg begynne med no spiral heller,siden vi planlegger å lage nr 2 neste høst/neste år..[;)]

kan du ikke sette inn kobberspiral da? den skal jeg ha..og da kan man bli gravid med en gang ette uttak..og den koster ikke mye heller[:)]

esj kjedelig å blø hele tiden..[:'(] Forstår godt at du vil slutte med pillen.. Må jo ha litt  Jeg bruker ennå ikke noe prevansjon (hopper av i svingen..[&:]). Jeg har faktisk ikke vært på seks ukers kontroll med meg selv enda.., måtte avbestille timen og etter det har jeg bare ikke bestillt ny time [&:][:-] ups bør kansje det..[8|]?

ORIGINAL: siri01

ORIGINAL: Ju9ta

kan du ikke sette inn kobberspiral da? den skal jeg ha..og da kan man bli gravid med en gang ette uttak..og den koster ikke mye heller[:)]

Er d ikke den man kan begynne å blø no jæwli av da,bivirkning merner jeg??
Føler at jeg blødd nok lixom..[:'(]

Back
Topp