Forbanna dritt-piller

Ju9ta

Forumet er livet
Nå har jeg fått nok..[:'(]  T.o.m sambo er dritt lej nå..[8|]
 Er så dritalej av konstant blø,at jeg nå har kutta ut pilla og prevensjon..[:'(][8|] 
Har prøvd både cerazette og minipilla, men blør hele tida av begge to.. Konstant aza..[&:][:(]
Kan no si at de funker veldi bra som prevensjon da, for vi rekker jo aldri å ..
Jeg vil jo  og  og  snart jeg og nåå...[;)][8|]

Så nå blir d kondom, teller sikre å usikre perioder og hoppe av i svingen å sånt her i gården nå ja..

Ikke vil jeg begynne med no spiral heller,siden vi planlegger å lage nr 2 neste høst/neste år..[;)]

Kan tenke meg det ikke er noe morro nei..Jeg har begynt på CONLUDAG og de syntes jeg funker fint..På meg iallfall!!!Etter at jeg har begynt på de har jeg bare hatt"mensen" engang og blødde i 2 dager...Ganske deilig egentlig!!

uff da,jeg tar Cerazette og hadde ikke mensen siden fødsel såå bra[;)]

Æsj, skjønner dere blir drittlei av det ja! Pyton! Jeg var på etterkontroll i dag, og fikk satt inn hormonspiral. Det funker utmerket for min del i hvertfall. [:)] Det er faktisk den tredje spiralen jeg har, for det gikk ikke så lang tid fra jeg satte inn den forrige, og til vi fant ut at vi ville prøve å få til en baby. [;)][:D]

Jeg fikk cerazette i går, og det står at de kan brukes for ammede. Og så står det at man skal begynne på dem første mens.dag. Men jeg har jo ikke fått mens enda jeg[8|]  Kan jeg ikke bruke piller enda jeg da?

har du hørt om p-ring?
har en venninne som har den.
skal taes ut etter 3 uker og settes inn (en ny?) etter en uke igjen.
det må jo være lokel hormonelle greier og noe for deg??

må nok begynne med noe iallefall...[&o] spiral da kanskje..[:'(] må snakke med legen igjen om dette her.. For jeg vil absolutt ikke bli gravid igjen riktig enda..[;)]

Back
Topp