Forbanna dritlegekontor!

Evette

Gift med forumet
Jordmor ville jeg skulle ta en slik glukosebelastningstest. Det måtte jeg gjøre hos legen, og ringte for mange uker siden og bestilte timen. Så kommer jeg hit nå, trøtt og sliten siden jeg ikke har spist og kun drukket et halvt glass med vann siden i går.
Men i skranken får jeg beskjed om at de ikke gjør den testen her, men at jeg må inn til min lege, få henvisning for og så reise inn på sykehuset!!
Hadde hun jeg snakket med for noen uker siden informert meg om dette, hadde jeg latt sambo blitt med! Det er tungt nok fra før og vagle rundt, finne parkplass og måtte finne frem på sykehus, og jeg takler det jo enda dårligere når jeg ikke har fått spist eller drukket!

Herre min hattifnatt.... Så fint at de kan opplyse om slikt når man bestiller time, da! :( Hvordan gikk det til slutt?

Kjære vene.... Det kunne hun da informert deg om tidligere! :(
Skjønner veldig godt at du ble frustrert :wtf:

Herre min hattifnatt.... Så fint at de kan opplyse om slikt når man bestiller time, da! :( Hvordan gikk det til slutt?
Kjære vene.... Det kunne hun da informert deg om tidligere! :(
Skjønner veldig godt at du ble frustrert :wtf:
Uff, det hørtes slitsomt ut.. Gikk det bra til slutt?
Kjempet mot tårene når jeg satt på venterommet:p er jo så hormonell i tilegg! Legen min mente at min jordmor var dårlig oppdatert for han mente at det var få legekontor som utførte den testen. Stemmer jo ikke helt med det jeg ser andre skriver blant annet her på babyverden.. Og han sa heller ingenting på at hans egen sekretær ikke hadde gitt meg noe info..... Det endte med at jeg dro derifra med en rekvisisjonen og en time på sykehuset i morgen. Nå vil jeg virkelig bare bli ferdig med den testen!

De praktiserer nok kanskje litt forskjellig. Jeg må på lab. På sykehuset her jeg bor- og JM ringt opp i sted og jeg har time allerede i morgen. Håper det ordner seg og at du slipper å vente så lenge☺️

Back
Topp