Forb... Hormoner

Jomfruen78

Betatt av forumet
[:(][:(][:(]Bare griner om dagen, kan nesten ikke gjøre noen ting uten å begynne å grine.. åhhhhhhhhhhhh orker ikke mere.. det må gå over snart, grrrrrrrrrrrrr...........

Noen flere som har det sånn om dagen??

JaaaaaAAAaaa..

Måtte gå meg en lang tur i går kveld fordi jeg skjønte at jeg ikke skulle dra den for langt for min kjære. Så der gikk jeg da i øspøsende regnevær i ca 1 time (det gikk ikke så fort p.g.a. bekkenet) tårene trilla sikkert hele timen jeg gikk. Det syntes gudskjelov ikke p.g.a. regnet..

Føltes veldig mye bedre når jeg kom hjem igjen! ikke lagd noe helv.. hjemme.
Mye lettere til sinns i dag. Vet egentlig ikke hvorfor jeg hadde dette utbruddet heller?
Så da må det jo være hormonene[;)]

huff.. ja.. hormonene er stadig på tur. . . har hatt meg en kjøretur i sinne/gråt pga mannen min fordi han satt med datan i stedet for å være med meg.. ..

Her om dagen ble jeg irritert fordi mamma tok feil tallerken med pannekaker, hun tok den jeg hadde laget til meg.. Hallò??? for en bagatell å bli sint for. . .måtte le av det etterpå... heldigvis nevnte jeg det ikke for mamma....

ORIGINAL: AB

huff.. ja.. hormonene er stadig på tur. . . har hatt meg en kjøretur i sinne/gråt pga mannen min fordi han satt med dattan i stedet for å være med meg.. ..

Her om dagen ble jeg irritert fordi mamma tok feil tallerken med pannekaker, hun tok den jeg hadde laget til meg.. Hallò??? for en bagatell å bli sint for. . .måtte le av det etterpå... heldigvis nevnte jeg det ikke for mamma....

hihi....godt er det da at man kan le av det etterpå!![:)]
Har ikke hatt noen store hormonpåvirkninger enda..men det kommer kanskje når skolen er slutt og jeg har fri, og kan riste løs..slappe av..!

Samme her[:(]
Hater liksom at jeg ikke klarer å kontrollere dette!
Prøver å grine i smug jeg da.....ellers begynner barna å lure på hva som er galt.....
Det er så vanskelig å forklare at jeg griner ikke for noe spes.[&:]
Ikke bare det men jeg er så nærtagen og ikke tåler noe omtrent.
Blir jo fornærma for det minste...sukk...de hormonene altså..............[&:]

Uff ja, I know the feeling [:(]

Vi skal i konfirmasjon på søndag (som ingen av oss egentlig vil), og så har vi ungene til sambo her, og de skal slippe og være med. Men tror dere sambo har klart å ordne med barnepike enda da? Nei da... Det skulle han fikse i går, og eneste ungene vil være hos er farmor - og hun skulle reise på fjellet i helga. Jeg ble jo helt knekt - orker ikke å gå alene i den konfirmasjonen. Kjenner så og si ingen. Sukk... [:(]

Og så får jeg dårlig samvittighet fordi jeg griner. Tar jo så lett til tårene og da....

Godt å høre at det er flere enn meg.. Det må jo snart være over det også.. Men har en følelse av at vi blir litt mer "ømme" og at det kanskje fortsetter for noen etter fødsel også. Mye nye opplevelser[:)]

tenkte slenge på noe her som jeg leste i boken til Kari Jaqueson, hun treningsberta fra tv2. Hun har laget en gravid bok. Om matvaner skriver hun att man skal spise ofte og lite, dette e er jo ikke noe nytt. Men det jeg ikke viste att hvis det blir for lenge mellom hver gang, og evnt blodsukker synker, er det veeldig mye letter for å få "sinne utbrudd". Hun skriver ikke noe om dette er forsket på eller om det er hennes mening men virka vitenskaplig slik hun skrev det..

jau..ville bare nevne. Ikke att jeg har testa det. Spiser ofte og mye jeg..hihi..
Klikker litt vel ofte her og! Men "klikker" like mye andre veien. Blir jo såå sole glad for ikkeno heller..

Klems

Back
Topp