Foranliggende morkake

Lenja86

Forelsket i forumet
Marsboerne 20 18
Flere her som har det? Tar dere noen forhåndsregler angående graviditeten? Sykmeldt? Jeg hadde samme med min siste,men da var den ikke helt foran men delvis(men flyttet seg aldri)nå er den helt foran.... siste frøkna kom til i uke 32,så litt redd for det samme skal skje igjen.ble haste ks da jeg begynte å blø en del...skal til legen om ei uke så får spørre å grave litt da om hva hun mener...

Jeg har (kanskje) delvis foreliggende. Skal på kontroll i desember. Ellers ingen begrensninger. Skal ta kontakt med fødeavdelingen hvis jeg får blødninger.

Har også delvis foreliggende morkake, eneste de sa på oul var at jeg måtte tilbake på ekstra ul i uke 32. Må selvfølgelig ta kontakt hvis jeg begynner å blø.

Har dere opplevd å ha det ved tidligere svangerskap?

Jeg har også foranliggende morkake. Har ikke hatt det tidligere. Fikk beskjed på oul at den sannsynligvis flytter seg etterhvert, så har ikke tenkt så mye mer over det.. Fikk ingen begrensninger og har ikke hatt blødninger. Syntes jeg kjente spark litt sent, men nå kjenner jeg dem godt : )

Kun med tanke på foranliggende morkake (jeg hadde det i første svangerskap), så hadde jeg ikke tenkt noe særlig over forhåndsregler. Hvertfall gjorde ikke jeg det da jeg gikk med første, men den flyttet seg også til kontrollen i uke 32.

Men, mtp at du har fått baby i uke 32 tidligere, så ville jeg nok hørt om det er noe du skal være obs på i forhold til akkurat dét. Jeg vet ikke jeg altså, men tenker at det kanskje er naturlig at du f eks blir tidlig sykemeldt (om du ikke allerede er det), på lik linje som vi tvillinggravide blir for å ikke starte ting for tidlig. Og at du kanskje må være litt mer i ro enn ellers...?

Kun med tanke på foranliggende morkake (jeg hadde det i første svangerskap), så hadde jeg ikke tenkt noe særlig over forhåndsregler. Hvertfall gjorde ikke jeg det da jeg gikk med første, men den flyttet seg også til kontrollen i uke 32.

Men, mtp at du har fått baby i uke 32 tidligere, så ville jeg nok hørt om det er noe du skal være obs på i forhold til akkurat dét. Jeg vet ikke jeg altså, men tenker at det kanskje er naturlig at du f eks blir tidlig sykemeldt (om du ikke allerede er det), på lik linje som vi tvillinggravide blir for å ikke starte ting for tidlig. Og at du kanskje må være litt mer i ro enn ellers...?

Ja jeg tenkte ikke særlig med henne siste heller,pluss at da var den delvis foran,nå er den totalt, men når hun kom til for tidlig å morkake ikke flyttet på seg så kjenner jeg at jeg blir litt nervøs [emoji849][emoji848] ja tenkte å spørre legen om det kanskje er lurt å bli sykmeldt eller hva hun tenker om det pga historien liksom [emoji848] vil ikke risikere å provosere frem noe liksom...

Back
Topp