Foranliggende morkake...

Sjokomamma <3

Elsker forumet
...flere her som har det? :)
Husker jeg hadde det med datteren min som kom i 2012 også, og da kjente jeg ikke de skikkelige sparkene før i uke 20/21, og de syntes ikke utenpå før da heller. Synes det var litt skummelt å kjenne lite spark den gang, og det synes jeg nå også :wideyed:
Kjenner at hun beveger seg der nede, men noenganger kan det gå dager imellom.. :Heartpink

Jeg har det! Er 20+4 og kjenner ikke så mye spark enda. Noen dager er det en del mens noen ganger kan det gå et par dager før jeg kjenner noe, men det kommer vel litt an på hvordan hun ligger der inne :-)

Jeg og har det, men kjenner sparkene godt. Men aldri midt/høyt på magen. Kjennee veldig godt når lillegull sparker ned mot blæreområde og litt ut på siden. Er 19+6. Tenker at vi kjennee enda mer etterhvert som sparka blir sterkere:D

Jeg har det og begynte å kjenne spark for to uker siden, men det er først nå at de er såpass sterke at jeg kjenner det på utsiden. Her også kan det ta en stund mellom sparkene :)

Jeg har også det! Stor forskjell fra guttene hvor den har ligget bak, da har jeg kjent spark fra uke 14 og utenpå før oul. Denne gangen var jeg 16-17 uker før jeg begynte å kjenne liv. Er 19+5 nå ifølge UL og de siste ukene har sparkene blitt tydelige, men ikke mulig å kjenne utenpå enda.

Har det jeg også, er 18+5 i dag. I går kveld var første gang jeg kjente noe som kunne vært Fnugg. Det var ganske langt nede på venstre side, en følelse som "kilte" meg på en måte :) Er nok enda en stund til jeg kjenner det ordentlig, og i hvert fall utenpå!

Jeg har kjent noe av og på i noen uker, men veldig usikker på om det faktisk var lillegutt eller hva. Men har nå kjent daglige spark i 3-4 dager. Er 20+1, førstegangs + morkaken ligger foran. :)

Jeg har det og kjenner spark daglig :) gjort det siden jeg var 19+1, men i følge jordmor så har jeg en veldig aktiv liten fotballspiller der inne :)

Jeg var på OUL i går,og fikk da høre at jeg har morkaka foran. Jeg ble satt til 18+5,og he kjent spark i snart to uker+ at jeg er førstegangs. Kjenner det ikke utvendig enda,og kun på venstre siden☺

Det har jeg også, har ikke kjent spark enda. Er førstegangs gravid i uke 18 da :) har fått beskjed om at det ikke er normalt å kjenne noe før rundt uke 20 når det er første gang.

...flere her som har det? :)
Husker jeg hadde det med datteren min som kom i 2012 også, og da kjente jeg ikke de skikkelige sparkene før i uke 20/21, og de syntes ikke utenpå før da heller. Synes det var litt skummelt å kjenne lite spark den gang, og det synes jeg nå også :wideyed:
Kjenner at hun beveger seg der nede, men noenganger kan det gå dager imellom.. :Heartpink
Glemte å spørre jeg, åikke sa de noe ;)

Back
Topp