• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Foranliggende morkake

¤Mosepjusk¤

Forelsket i forumet
Flere som har det?
Jeg har lenge kjent litt smådytting, sånn ca 3-4 uker nå, men kjenner egentlig veldig lite.
Er 19 uker idag. Men hører de sier dette er vanlig når morkaken er foran.

Hvordan er dette til dere andre som har det?

Hadde det med Calle, nå ligger den bak. Jeg kjente liv allered i uke 16 med han, men tok laaaaaaaaaaaaang tid før det kjentes på utsiden, og sambo kjente det vel omtrent bare helt på slutten. Var ikke så tydelige bevegelser heller, når man så på magen - magen beveget seg, men ikke sånn som på "alienfilmene" på youtube :p

Jeg har foranliggende morkake, og kjenner meg litt igjen i d du skriver. Har i ca to uker følt "noe" som jeg ikke helt vet hva er. Føles litt boblende og en gang føltes d ut som et svakt spark/dunk. Men kjenner ingenting fra utsiden. Er 18 uker nå.

Sånn her og - men har kjent tre spark på utsiden, en gang da samboeren min la hånden på magen, stas! :)
Sist var det action og full rulle, så håper det blir lignende tendenser denne gangen og! :)

Har også foranliggende morkake. Jeg kjenner litt "tripping" eller kiling noen ganger helt nederst som jeg regner med må være babyen, men ellers veldig lite foreløpig, men hører hjertelyden med doppleren når jeg sjekker en gang i blant (maks en gang i uken altså). Litt "stress" den første tiden hvor man merker så lite.

jeg har også foranliggende morkake og kjenner mye mindre liv nå enn de to andre gangene....jeg kjenner noe men kan ikke definere hva det er liksom...jeg er også 18 uker.

har foranliggende morkake jeg og.. kjenner lite... bare litt rulling nå og da.. 

Jeg skal til ul neste tirsdag, men mistenker foranliggende morkake. Forrige svangerskap kjente jeg bevegelse allerede i uke 14, og denne gangen har jeg ikke kjent noe ennå. Er nå 17+2. Vil så gjerne kjenne bevegelse, men frykter jeg må vente en god stund til.

Godt å se at jeg ikke er alene! :P Kjenner også en rar følelse nederst i magen, som svake dunk borti magen fra innsiden, eller bobling noen ganger, men kan ikke si at jeg er 100% sikker på at det er gutten vår. Har ikke kjent noe lignende før, så er vel sikkert bevegelse fra han jeg kjenner, men samtidig så ønsker jeg såååå veldig at jeg skal kjenne skikkelige spark, slik at jeg ikke blir i tvil om hva det var!

Ble fortalt i uke 12 at jeg har forliggende morkake, men tror den må ha flyttet seg, for nå i uke 18 kjenner både far og søsken sparkene, og av og til vises det på utsiden også.

Back
Topp