StinkiStini
Forumet er livet
Hva er egentlig funksjonen? Hehe
Altså, hvorfor må vi ha de der?
Diskuterte litt med samboeren min på søndag[:-]
Altså, hvorfor må vi ha de der?
Diskuterte litt med samboeren min på søndag[:-]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: StinkiStini
Hvor stramt skal de sitte da?
Men funksjonen i en kresj blir jo liten?
Vertfall i en frontkresj, for da vil jo trykket gå den veien og gjøre selene slappe.
Men de holder nok setet stødig og på plass når det står stille i hverdagen, samt lenken stolen fast i bilen.
ORIGINAL: finnerikkenyttnick
De skal strammes så hard at de står i spenn. Fikk beskjed på barnebutikken der vi kjøpte våre stoler at vi skulle sette et kne i stolen så skulle en annen stramme, og at vi måtte etterstramme.
ORIGINAL: Emmeline
De skal strammes så hard at de står i spenn. Fikk beskjed på barnebutikken der vi kjøpte våre stoler at vi skulle sette et kne i stolen så skulle en annen stramme, og at vi måtte etterstramme.
Den ene forankringsselen vår spretter opp igjen om den blir stramma for hardt....Oppdaga det på søndag, og det var starten på diskusjonen.
Da er det noe galt med den og jeg ville byttet den så fort som mulig.
Den ene forankringsselen vår spretter opp igjen om den blir stramma for hardt....Oppdaga det på søndag, og det var starten på diskusjonen.
Men funksjonen i en kresj blir jo liten?
Vertfall i en frontkresj, for da vil jo trykket gå den veien og gjøre selene slappe.
Men de holder nok setet stødig og på plass når det står stille i hverdagen, samt lenken stolen fast i bilen.
uten selene ville jo stolen gått rett i ryggen på baksetet.
Og babystolee er festet og konstruert på en annen måte.
ORIGINAL: Tinha
en da lurer jeg på hvorfor duologicen fra acta er uten forankringseler? er det fordi den står på en slags base?
Den har nok en annen konstruksjon så setet holder igjen på samme måte som forankringselene ville gjort. Besafe med isofix festet jo heller ikke med forankringsseler.