Forandringer

Mammaine:)

Forelsket i forumet
heisann , er det noen som har forandret urin under graviditet ? Min er blitt mye mørkere ?

Og dere som har fått påvist at dere har blodtrykksfall , kan dere forklare hvordan dere har det da ??

Mvh
 
Urinen er mye lik, bare i større mengder. Tisser ofte.

Kan man påvise blodtrykksfall? For jeg har det, men legen nevnte ikke noe for å påvise det.. Jeg blir iallefall veldig svimmel, begynner å svette og ser litt uklart. Får også lette skjelvinger.
 
Ikke noe forandring på urin her, kanskje du kan prøve å få i deg mer vann og se om det hjelper? :)

Blodtrykksfall er ikke noe de påviser, men er en diagnose som ofte stilles av legen på bakgrunn av hva man forklarer. :)
 
Som de andre nevner så er det ikke lett å påvise BT-fall, men man forklarer bare symptomene til legen :) Her merker jeg det på at jeg får svarte flekker foran øynene og det kjennes ut som om jeg må kaste opp og blir helt svett og svimmel. Noen ganger besvimer jeg også..
 
Okei , dere har alle beskrevet det slik jeg har det litt for ofte . Og i dag har vært en skikkelig «dritt» dag... Takk for svar jenter :)
 
Trodde dette med blodtrykksfall bare var meg.. Følt meg så dårlig at jeg var redd jeg var alvorlig syk.
 
Det er så sykt mye jeg føler bare er meg helt til jeg googler og sjekker forum! Skulle hatt ei liste over alt som skjer og alle plager en kan få som gravid altså... :p

Haha kan tenke meg at den lista hadde blitt lang :hilarious: Det fine etterhvert er jo at det er litt tettere kontroller så da kan man ta det opp med lege/jordmor og slippe å lure så mye :)
 
heisann , er det noen som har forandret urin under graviditet ? Min er blitt mye mørkere ?

Og dere som har fått påvist at dere har blodtrykksfall , kan dere forklare hvordan dere har det da ??

Mvh

Da drikker du sannsynligvis for lite vann. Når man er gravid trenger man ekstra mye væske og kan bli fortere dehydrert :) Jeg merker de dagene jeg ikke har drukket særlig mye vann så er urinen mørkere enn de dagene jeg har bøtta i meg masse! Så prøv det
 
Back
Topp