Forandringer ?

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
noen av dere son har merket noe forandringer med free selv enda ? Jeg hat faktisk fått finere hud !! Jeg har alltid vært plaget med irritert\hud utslett i ansiktet å sånn nå er det nesten ikke noe igjenn , gjør ikke meg noe for å si det sånn ;)

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk

Jeg har fått KVISER..;-(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oppblåst mage, større pupper og kviser!

Gravid for første gang <3
Termin 08.06.2014

Forrige gang fikk jeg finere hud. Denne gangen har jeg mer kviser :/ Ellers oppblåst mage og større pupper.

Sent from my iPhone using BV Forum

Oo hva kan det være at alle mine forsvinner :D sist gang fikk jeg å en hau m kviser!!

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk

Jeg har også oppblåst mage, ømme (STORE!) pupper og masse kviser..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også fått kviser.. både i fjeset og på ryggen. Huff :( Ellers oppblåst og ømme bryst.

Appen <3

Jeg har fått mere uren hud,ømme bryst og oppblåst mage!Men jenter,ikke glem at vi drømte om disse symptomene for et par måneder siden da:)Gull verdt alt sammen,foruten for de som knapt klarer hverdagen m kvalme etc da selvsagt!

Jeg har fått mer uren hud, masse kviser! Og håret mitt har blitt tørt og er ikke medgjørlig. Ellers så har jeg større, kjempe ømme pupper, oppblåst i magen og fått mer vann i kroppen... Og SLITEN og KVALM...

Men jenter,ikke glem at vi drømte om disse symptomene for et par måneder siden da:)Gull verdt alt sammen,foruten for de som knapt klarer hverdagen m kvalme etc da selvsagt!

Helt enig! ♥

Back
Topp