Forandringer..

PoppyL

Gift med forumet
... til de bedre faktisk.

Har vært så dårlig de siste ukene.. Kan ikke huske at det var slik forrige gang! :p

Anyway, jeg er egentlig verdens største forbruker av pepsimax og colazero OG GODTERI!

Nå brekker jeg meg faktisk hver gang jeg går forbi brus hyllene på butikken.

Jeg som aldri drakk vann før, drikker nå vann hver dag, hele tiden. Weird :p

Jeg synes det er så vanskelig å vite hva jeg skal spise om dagene, for jeg blir dårlig av omtrent alt.
Har lest masse tips og kjerringråd, men få av dem funker..
Har hatt på meg seaband i flere uker i strekk nå, men jeg tror egentlig ikke at de funker på meg :/

Noen av dere som har noen suuuupre mat-tips som får dere igjennom dagene? ;)

Ååhh det er litt som meg det. Sitter å drømmer om alt mulig det går ant å få stappet inn i trynet, men når jeg ordner meg noe av det så klarer jeg ikke tanken på å spise det engan :p

Risengrynsgrøt av alle ting. Og stekte rundstykker som er blitt kalde, uten pålegg.

Dilla på jordbær her xD

Er i syden, føler meg kvalm og uvell hele dagen, enda værre når vi skal spise, får ikke i meg mye mat:-/ det e jo trasig, er sulten men maten byr seg så imot... Her har de ALT å velge imellom på allinklusive... Klarte å få i mæ ei lita brødskive og litt frokostblanding, men godt er det ikke, bare må få i mæ mat... Går mye i frukt til måltider. Gleder meg til å komme hjem til norsk brødskive, majones,skinke, ost... Mmm:)

Skal aldrig til syden mer gravid, tungvindt:)

Jeg spiste sjokolade hver(!) dag før og jeg var glad i mat, Solo og smågodt. Nå blir jeg kvalm av lukta når det kommer til smågodt, sjokolade orker jeg ikke tanken på og skal jeg ha noe å drikke (annet enn vann), blir det cola light eller vanlig cola ved ekstrem kvalme hvor jeg ikke har mulighet til å legge meg ned :P Jeg synes det er kjempe vanskelig å få i meg noe mat... Selv når jeg er sulten som en ulv er det ingenting som frister :( Ganske kjipt for jeg sliter mye med svimmelhet og lite mat gjør ikke saken bedre akkurat :P

Apper <3

hvorfor blir vi så svimmle a? er det mangel på noe?

oki :P stapper i meg jern og spiser mye jern i :P

ja fikk beskjed om det også :P er ikke bare en ting, når man er gravid nei xD

Enn så lenge, har jeg ikke fått noen lyster:) eneste er isbiter og vann hver morgen:) får ikke i meg frokost pga kvalmen :/

Uff det er ikke bra :/ får håpe det gir seg snart da , så får du ha god bedring <3

Back
Topp