Forandringer i svettelukt?

Cirka

Betatt av forumet
Etter at mini kom  til verden har svettelukten min forandret seg drastisk. Og det lukter ÆSJ :( Ordentlig sterk amoniakklukt. Jeg svetter nok mer enn gjennomsnittet, men det har vært helt greit når det ikke stinker så inderlig! Det burde jo gå an å vaske seg ren med normale såper liksom.. Det er ille!

Det nytter ikke å bruke vanlig såpe som nevnt, jeg bruker skrubb og skubbgel under armene, skrubber og skrubber men det skal MYE skrubbing til før jeg ikke kjenner lukta lenger. Og mistenker at den egentlig bare er forkledd av velduftende såper og geler...?

Så nå er jeg full av røde nupper og er sår etter all skrubbingen, og så går jeg ut av dusjen og lukter svette etter å ha skrubbet meg til blods :( Hva i alle dager er dette? Jeg har ikke hatt kostholdsendringer jeg er klar over, drikker nok for lite vann og for mye Zero, snakker om brusboikott om noen forteller meg at det er synderen..

Jeg merker økt sexlyst, så mistenker økt mengde testo/østrogen, timingen kan stemme med ppillene jeg begynte på etter fødsel. Mistet menstruasjonen på dem, og selv med forholdsvis langt opphold kom den ikke tilbake. Noen som har hatt slike bivitkninger på pillen? Den heter noe sånt som Coetellerannet og kunne brukes mens jeg ammet. 

Holder på å bli gal!

Jeg vet ikke hva det kommer av, at du har forandra lukt. Du tror ikke det bare er luktesansen din som har blitt hypersensitiv?
Ellers hjelper det ofte med tilskudd av sink hvis man har vond kroppslukt eller dårlig ånde. Fås kjøpt på apoteket.
Lykke til.

Jeg fikk en helt forferdlig grusom svettelukt da jeg begynte å spise dette kosttilskuddet som man skulle ta visst man ville øke melkeproduksjonen(fenactin), og selv leenge etter jeg sluttet med dem så luktet svetten min forferdlig. Så visst du har brukt de pillene noen gang, så kan det være grunnen. Men da går det over av seg selv. 

Oi,sprøtt da..har egentlig ikke peiling jeg altså...men du kunne jo gå til legen å høre.?? Tror kanskje det ikke bar gjelder din egen luktesans da..for hvis du har gått rundt å stinket så ille som du beskriver uten å merke noe før så må du jo hatt helt ekstremt dårlig luktesans tidligere + at NOEN hadde sikkert vært vennelig nok å si til deg..hehe...

Back
Topp