forandringer i redet.. :p

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
kjøpte oss hus for straks 2 år siden, og trives.. men vi har har 2 sov. oppe og kjeller med sov, stue, vaskerom og boder.. jeg syns lille mann på snart 3 er for liten til å få rom i kjelleren, selv om storesøster har det.. så mannen har handlet inn matrialer og neste helg skal vi dele av stua og lage nytt rom.. dvs myyyye mindre stue, men er jo bare en lett vegg som evt kan tas ned om noen år.. hehe.. veldig spent på hvordan det blir her, men gleder meg mest til å innrede baby rom osv.. nå står ting over alt, litt i garasjen, kjelleren, stua... tror dette blir bra jeg.. noen flere som må gjøre forandringer pga huleboeren?? :p

Vi ska kjøp oss et større hus, ett med 5 soverom

Ikke noen veldige forandringer slik som dere skal til med. Men vi har bare 1 sov. nede, så vi skal pusse opp 2 rom oppe, et baby rom og et foreldre rom :) Gøy med litt forandringer da:) masse lykke til! blir nok bra til slutt =)

vi må vel omrokkere litt på rommene og pusse opp et soverom med tiden, men venter med det til senere. Vi vil ha babyen på rommet vårt en god stund :)

Vi har utbyggingsplaner, men vet ikke når vi går i gang. Har bare to soverom, og mini har det ene. I starten blir babyen hos oss, men etterhvert får barna dele rom. Det blir jo uansett bare senga til minste som er der. Siden vi har soverom i en annen etasje enn oppholdsrom blir det ikke til at barna leker der før de er store. Gutten vår er over tre år, men han leker sjelden på rommet sitt..

Spennende!
Vi var på Ikea her om dagen og kjøpte flere kleskap, Ikke så store forandringer...
Skal pusse opp det ene soverommet, så guttungen skal få.

må nok gjøre noe her vi også.  eldste kommer nok ikke til å tørre å ha rom ikjelleren enda..  (har tre etasjer), så vi tenker på å enten gjøre ene boden om til soverom, eller lage et soverom av en del av loftstuen.

Her blir det flytting mellom etasjer, vi får flytte fra loftet og ned i hovedetasjen der det er 2 soverom ved side av hverandre.... Mister mitt nyoppussede master bedroom med egen toalett.. Men det blir jo et flott gjesterom for besøkende... Og mister kontoret mitt...

Siden dette er første, så har vi nå begynt å pusse opp det som før var gjesterom. Det er nesten ferdig mangler bare litt småtteri også legge gulv. Gleder meg vilt til å kunne begynne å innrede barnerommet. Godt å få ting ferdig i god tid, siden det er nok som skjer før jul. Rommet er rett over gangen for rommet vårt. Den første tiden skal knøttet sove på rommet sammen med oss i sin egen seng fra dag en. Også skal vi ha en vugge i stua hvor knøttet skal sove i på dagtid, når det er for kaldt til å sove ute. Dette for å skille dag og natt. Så i første omgang skal barnerommet brukes til stell, og noe amming. 

Bor på gård og ikke særlig aktuellt å bygge ut desverre så for å kompansere for (snart) 5 barn og to voksne fordelt på fire soverom malte jeg badet..hehe:))

Har et håp om at den eldste kanskje flytter på hybel snart:) blir 20 år mellom eldste og yngste!!

Amnion skrev:
Bor på gård og ikke særlig aktuellt å bygge ut desverre så for å kompansere for (snart) 5 barn og to voksne fordelt på fire soverom malte jeg badet..hehe:))

Har et håp om at den eldste kanskje flytter på hybel snart:) blir 20 år mellom eldste og yngste!!

hehe. ja 20 år, da kan han tenke på å flytte ut altså :P du får hinte masse og hjelpe han litt ut av "redet" ;)

Back
Topp