Forandring i hårfargen?

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
Jeg har i utgangspunktet lyst (kommunegrått) hår. Jeg farger det lysebrunt og tar ettervekst ca annen hver måned. Den fargen som tidligere har kommet ut, er kjip lys.. Misforstå meg rett, ikke meningen å fornærme noen. Men etter jeg ble gravid, kommer det i tillegg til dette kjipe, kritthvite hår. Ikke grått men hvitt! Jeg finner kanskje 3-4 stk hver dag, utrolig irriterende. Jeg er bare 29, så jeg håper ikke det er begynnelsen på grått som kommer. Snakket med mamma og hun har egentlig samme lyse farge som meg, men under graviditeten ble det nærmest rødt. MERKELIG! Noen andre dette skjer med?

Vet ikke med hvitt,med jeg leste om det første gang jeg var gravid og håret blir faktisk en nyansert mørkere når man får barn.. vet ikke det går tilbake igjen,men mitt har ikke gjort det.
Jeg hadde også kjedelig kommunegrått/musebrunt som jeg farga litt mørkere med rødskjær. Etter førstemann ble det den fargen jeg ville ha,og jeg har ikke farga det siden :)

Nei, kan ikke si jeg har merket at hårfargen har forandret seg altså! hmm..

Pga hormonene så kan d vell skje forandringer. Husker når mamma hadde hjerneblødning så måtte dem barbere halve hode hennes. Ho var normalt heeeelt blond. Men håret som kom ut da var helt mørkt! :p Så ut som cruela de vil :p

Uff, kanskje bare meg som blir gammel da.. :( Men godt det finnes frisører som kan hjelpe meg da :D

Back
Topp