fano
Gift med forumet
Dette var en snodig dag [:)] Først hadde jeg jo glemt blodprøvearket mitt på sykehuset på fredag så jeg måtte opp på ivf og hente det så jeg fikk tatt blodprøven i dag tidlig. Fikk nå tatt prøven. Så kom jeg inn på ul. Av med buksa og opp på benken. I dag var det Mellembakken. Jeg spurte om hvordan blodprøven var og han sa den var litt for høy og lurte på om jeg hadde vært overstimulert før, men det har jeg jo ikke. Han begynte og kikke og det var en haug med eggposer og de var svære. De lå fra 21 og opp til 25 i str, og tellte vel opp fra 10-12 stk og en haug med mindre. Han var så i tvil på hva han skulle, men fikk til slutt bestemt seg for at eggløsningsprøyta skulle settes i dag og uutak på fredag. Han måtte ut og forhøre seg med en annen lege også for han var jaggu usikker. Så kom forslaget om at jeg skulle fortsette på sprayen og ikke ta noen sprøyte i kveld og så inn på blodprøve og ul i morgen og håpet at verdiene hadde sunket. Fram og tilbake noen ganger, men nei, el sprøyten skulel settes i dag. Jeg måtte jo le og lurte på om han hadde bestemt seg til slutt for han så helt satt ut. Jeg sa at hvis dette resulterte dårligere egg skulle jeg hjemsøke han i drømmene hans, hahaha [:D] Hna måtte jo flire litt når jeg sa at jeg kommer til og fortsette og spørre deg til jeg ser du er konfortabel med svaret ditt, hans syns jeg er utfordrende gitt, hahaha [:D] Han sto fortsatt på onsdag og fredag. Så ble jeg med sykepleier inn på rommet for og skrive ned planen og jaggu kom han ikke inn dit og forandret svaret sitt. Så det ENDELIGE opplegget ble: Ikke sprøyter i dag, fortsette med nesespray. Inn og ta blodprøve og ul i morgen og så skal jeg sette el sprøyten på TORSDAG og innsett på FREDAG. [:D][:D][:D] Jeg personlig er ikke helt enig, men de gjør vel hva de kan for og forhindre overstimulering for det er visst ikke behagelig. Og når jeg skulle dra hadde jeg jaggu ikke fått blodprøverekvisisjon eller ny ul time så måtte ordne det også. Jo værsågod og bli gææærn [:D][:D][:D] Hele dette forsøket har blitt anderledes på alle måter, og jeg fikk beskjed om at ved en annen anledning så skulle jeg da IKKE spørre om vi kan øke dosen på sprøyter for og få ut flere egg, det var ingen lur ide [8|] hihi [:D]