Forandre time til UL?

Lene2

Blir kjent med forumet
Det har seg slik at da jeg var hos legen trodde jeg at jeg var 3 uker lenger på vei enn det viste seg på Privat ul. Og legen har jo nå sendt rekvisisjon til ordinær ul.
Den ordinære ul er satt etter termin datoen jeg og legen fant ut...
Synes dere jeg skal få byttet min ordinære ul eller ville dere ha tatt turen inn?
Min ordinære ul blir da i uke 15 noe som er for tidlig i følge papirene som fulgte med som info om ul. Men stod ettertrykkelig på papirene om at de ikke ønsket at man byttet ul timen [8D]

Så vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.. Hvis jeg ikke byter den får jeg jo mest sansynlig en i uke 15 og en senere i uke 18 [:)]

Hva hadde dere gjort?

Ring og spør dem du[:)]

Ring dem du.De mener jo bare at folk ikke skal ringe å bytte uten god grunn,men når terminen ikke stemmer,så må de jo bytte[;)]

bare ring  spør du:)

Hm.... gjør det jeg da [;)] Så får de velge selv. Takk for svar jenter [:)]

Jeg fikk time til ordinær ul når jeg er 14-15 uker, men ringte de og fikk endret den til 18 uker..det er jo da den egentlig skal være.

Men jeg har en kontroll når jeg er 14 uker, hos gynekolog med ultralyd, og selv om jeg ikke kan se meg mett på dem, så trenger jeg ikke en UL på mandag og en på fredag i samme uke.

Hadde jeg vært deg ville jeg kanskje bare tatt den timen, så får de heller sende deg en ny en også :P

Back
Topp