Forandre tekst under nick

Glede91

3. nov 2014 <3
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Litt dumt spørsmål siden eg har gjort dette før men hukser ikkje kor eg forandra på det. Snakker om den teksten som står mellom nicket og grupper du er med i. På min tekst står det termin 3. nov og siden den er blitt flytta til 28. okt så hadde det vert kjekt å kunne forandre det :)

Litt dumt spørsmål siden eg har gjort dette før men hukser ikkje kor eg forandra på det. Snakker om den teksten som står mellom nicket og grupper du er med i. På min tekst står det termin 3. nov og siden den er blitt flytta til 28. okt så hadde det vert kjekt å kunne forandre det :)
Dobbeltklikk på nicket ditt oppe til høgre.
Så ser du under profilbildet ditt, der e da ei linja så heite "egendefinert tittel" :)

Så ser du under profilbildet ditt, der e da ei linja så heite "egendefinert tittel" :)

Når eg dobelklikker så kjem eg inn på personlege detaljer men er ingen linje under bildet. Då blir kjønn neste..

Når eg dobelklikker så kjem eg inn på personlege detaljer men er ingen linje under bildet. Då blir kjønn neste..
Merkelig...du e på fra pc?
Hos meg e da ein liten boks imellom bildet og kjønn, der kan eg endra teksten under bildet...

Merkelig...du e på fra pc?
Hos meg e da ein liten boks imellom bildet og kjønn, der kan eg endra teksten under bildet...

hmm, veldig rart. Linja har berre forsvunne... Bruker mac men det var dinna eg brukte sist.

Gikk ikkje det heller.. var ingen linje der :/

Ser ut som eg berre får ha det sånn :) i allefall ei stund til ;)

Gikk ikkje det heller.. var ingen linje der :/

Ser ut som eg berre får ha det sånn :) i allefall ei stund til ;)
Sånn ser da ut hos meg når eg dobbeltklikke på nicket mitt :)

rr9IEEK-xRNRMm_3mEDXuqvT3CLh5SNvmIbtjlyFOAM

Vedlegg

• 2014-06-09 18.24.38.jpg
    2014-06-09 18.24.38.jpg
    218,9 KB · Visninger: 5

Tusen takk for at du prøvde å hjelpe meg! men dette vart vist ganske så håpløst ;) eg trenger i allefall ikkje leite lenger etter noke som ikkje er der, så litt hjalp det :)

Tusen takk for at du prøvde å hjelpe meg! men dette vart vist ganske så håpløst ;) eg trenger i allefall ikkje leite lenger etter noke som ikkje er der, så litt hjalp det :)
Berre kjekt å kunna hjelpa :)
Sendte ein melding t moderator, om ho klare å hjelpa deg ;)

Back
Topp