Forandra kroppen seg

ORIGINAL: ¤Pingu¤

Venter du en til?[8D]

HAHA din lille snik [8D]
Nei, jeg gjør absolutt ikke det [:)]
Det blir mange år til, men lurer jo forde..
Vet ikke om jeg tørr å få flere jeg [&:]
Grunnet det over her, og at jeg er syk [;)]

ja[8D] etter nr 1 hadde jeg egentlig bare noen overfølødige kg å vise til... etter nr 2 [:'(] hehe, men ikke la det skremme deg da, er jo mange som ikke fikk noen forandringer også! [:)]

ORIGINAL: *SmulenOgSkalken*

Venter du en til?[8D]

HAHA din lille snik [8D]

Haha[8D]
Tenker litt det samme som deg og fordi jeg føler at ting går veldig opp og veldig ned nå.[:-]

Puppene dalte litt mer ned [8D]

ORIGINAL: Krristy

Puppa kan vi bare rulle, og dem skjuler vi i bh eller bikinitopp, så det er greit [8D]
Men den magen [:'(] Strekkmerker [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Venter du en til?[8D]

HAHA din lille snik [8D]

Haha[8D]
Tenker litt det samme som deg og fordi jeg føler at ting går veldig opp og veldig ned nå.[:-]

Ja, jeg for min del har mer enn nok med 1!
Guri malla..
Han er hjemme fra bhg for han er sånn halvsjuk..
Snørrete, hoster og bittelitt feber, men er jo fortsatt i 100...
Også har han slutta å sove på dagen nå, så jeg holder på å døøøøøø [:-]

Puppa kan vi bare rulle, og dem skjuler vi i bh eller bikinitopp, så det er greit [8D]

Når eg tenke meg om så har eg fått tykkere mage [:'(] Alle kiloene etter nr 2 er forsvunnet men allikavel ser eg ut som eg er 30 uker på vei , iallefall når eg har spist[8D]

ORIGINAL: Mibah

ja[8D] etter nr 1 hadde jeg egentlig bare noen overfølødige kg å vise til... etter nr 2 [:'(] hehe, men ikke la det skremme deg da, er jo mange som ikke fikk noen forandringer også! [:)]

Wæææææ! Jeg skal sterilisere meg tror jeg [:-]

hoho..[8D] Da skjønner jeg at det holder med en igrunn.[;)] Men jeg tenker at et søsken hadde vært fint da.[:)] Om ei stund.[;)]

Når eg tenke meg om så har eg fått tykkere mage [:'(] Alle kiloene etter nr 2 er forsvunnet men allikavel ser eg ut som eg er 30 uker på vei , iallefall når eg har spist[8D]

Haff... Synd man skal bli så ødelagt [:@]
æ vil være 20 å sæxy for alltid [8D]
Det var fint det! Kunne spise alt jeg ville og la ikke på meg 1 gram [8D]

Gode gamle tider [8D]
Godt gjort for meg da, gikk fra å være undervektig til litt overvektig når eg hadde fått nummer 1 [8D] Lærte mi lekse iallefall, å spise for 2 betyr ikkje å spise dobbel porsjon [X(]

hoho..[8D] Da skjønner jeg at det holder med en igrunn.[;)] Men jeg tenker at et søsken hadde vært fint da.[:)] Om ei stund.[;)]

Ja, er jo det da..
men da kan heller bf finne seg ei skreppe og ødelegge [8D]
Så kan jeg og p*** leve lykkelig med tid til hverandre, og med en kropp jeg kan leve med haha
Det hadde vært fint det [:D]
Sånn som nå har jeg jo både i pose og sekk, selv om jeg gjerne skulle hatt j** litt mer [:)]
Bare synd at jeg tror p** vil ha en liten jr engang, og at babyer er så nydelige, og at man blir så forelska i det å være mamma [:-][8D]

Gode gamle tider [8D]
Godt gjort for meg da, gikk fra å være undervektig til litt overvektig når eg hadde fått nummer 1 [8D] Lærte mi lekse iallefall, å spise for 2 betyr ikkje å spise dobbel porsjon [X(]

Jeg veide 56 da jeg ble gravid...
Siste gangen jeg veide meg var 3 uker før fødsel og da veide jeg 87 [8D]
Etter det nekta jeg å veie meg, fikk masse vann i kroppen og jeg var rundt 100 kan jeg tenke meg [:-]
Jeg spiste ikke for 2.. Jeg ble 2 [:-]
Ble aldri mett og jeg elska mat hahaha

Og bare for å ha sagt det så fødte jeg i uke 33 [8|]
Så jeg kunne sikkert ha blitt 2 personer til om jeg hadde gått tiden ut [8D]
4 dager etter fødsel veide jeg 70.
Så var masse vann [:'(]

veldig mye mer etter nr 2?
Altså, ble det flere rifter i glansbilde? [8D]

Ingen strekkmerker med førstemann, ett bittelite ved siden av navlen med andremann (ikke noe å klage over med andre ord) [8D]

Den største forskjellen hos meg, var at jeg hovnet mer opp i beina med andremann. Dette resulterte i at jeg nå bruker 0,5-1 nr større sko enn før og så har jeg fått noen stygge godt synlige blodårer på den ene leggen [:'(]

Førstemann ble forøvrig født i uke 33 mens andremann kom i uke 38, så mye av forskjellen ligger nok der. De hovne beina kom etter uke 33 med andremann, det samme gjorde det lille strekkmerket [;)]

Syns endringene etter nr1 var ille nok jeg! Fra formfull på en Shakira måte til formfull på en MakkaPakka måte...

ORIGINAL: MalinDalin

Syns endringene etter nr1 var ille nok jeg! Fra formfull på en Shakira måte til formfull på en MakkaPakka måte...

Heheh du får sagt det [8D]
Er vel derfor jeg er ekstremt skeptisk til nr 2 i forhold til kroppen [:-]

Back
Topp