For voksen?

litjejenta

Forelsket i forumet
Jeg har ofte fått hørt av sambo at jeg blir voksen for raskt.
Han har to unger, og når det vi ble sammen å han å deres mor hadde felles omsorg, ble det mye barn. Jeg kan finne på å sitte å strikke, lese en bok og slikt.
På fyllafester er det lenge sia jeg sluttet å dra. Føler bare ikke for det. Er hjemmekveld med god mat og film er den beste helga som finns :D

I dag kjøpte jeg med Hjemmet for første gang. Da føltes det nesten så å gå over streken til gammel.
Er det fler så føler seg slik? Virker jeg gammel for dere :P?

Jeg tror ikke at det er om du kjøper Hjemmet eller ikke som avgjør hvor "voksen" du er ;)

da er vi i samme båt.. nå er det begrenset med tid jeg har, pga skole, jobb,hus og to barn.. men får jeg en anledning, leser jeg hjemmet, KK, eller allers:p
jeg er 20 år.. har alltid strikketøyet med meg på jobb;)

Haha, den har jeg fått hørt jeg også ja. Heldigvis er gubben litt eldre enn meg, så han fikk "rast" seg ferdig før vi ble i lag. Han er også veldig glad i hjemmekos. Det med Hjemmet er jeg egentlig litt enig i, men jeg er veldig glad i å lese det bladet og har vært vant med det helt siden jeg var lita (både mamma og mormor abonnerte), så jeg er en glad og fornøyd abonnent og har vært det i et og et halvt år :)
Men jeg er litt strengere enn han da, men det har jo ikke noe med å være voksen og sånn. Og mannen din tar jo feil. Det å være glad i hjemmekos betyr jo ikke om du er voksen eller ikke. Det er bare det at dere setter pris på forskjellige ting :)

Det handler vel ikke om at du er gammel, men at du har andre interesser enn de som eksponerer seg, og setter "normen" for unge i dag. Må si jeg synes hjemmekos og strikking er bedre kvaliteter en festing og rølp. Nå skal jeg ikke skjære alle unge over en kam, det finnes sikkert mange variasjoner mellom "paradise hotel" og hjemmekjære som deg. Det er bare det at vi kun ser ytterlighetene i media.

mammatilto2 skrev:
da er vi i samme båt.. nå er det begrenset med tid jeg har, pga skole, jobb,hus og to barn.. men får jeg en anledning, leser jeg hjemmet, KK, eller allers:p
jeg er 20 år.. har alltid strikketøyet med meg på jobb;)

Hehe. Du hørtes jo litt ut som meg ja.
Både jobb, skole å to stebarn i hus :P

Ja, jeg føler egentlig at jeg har rast fra meg. Kanskje det går opp for meg akkurat når jeg kjøpet hjemmet, er som dere sier, noe mamma å bestemor leser :P
Men føler også at det er bedre å gjøre ting slik som nå, en å få en unge å plasserer bort nesten rett etter fødselen. "vet om en god del som har gjort akkurat dette."

Er godt å høre at det er ikke bare meg som sitter med stikke tøy i sofan på en lørdagskveld ;D

Jeg sier bare;

Jeg er 22..
Generelt sett aldri på fest lenger..heller ute å spiser innimellom med sambo/venner.
ELSKER hjemmekveld med god mat, sambo og film <3
Sitter å leser bøker, scrapper ++ :):):)

So dont worry

Back
Topp