For varmt!!!!

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Flere som reagerer på varmen om dagen? Jeg er vanligvis ganske kjapp til å få på bikinien og ut i sola for å få litt farge, men etter jeg ble gravid så klarer jeg rett og slett ikke den forferdelige varmen!! Jeg kan nesten ikke vente til vinteren kommer for å få en deilig temperatur! Klarer slett ikke å nyte sommeren:( kreperer snart

<3 venter en vinterbebi <3

Haha ja... D e skamvarmt :P holder på å renne vekk om dagene.. Og leiligheten vår blir sååå varm og så kan eg ikkja ha vinduene åpne for d komme så sykt med veps inn :(

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Ja! Før så var jeg ganske ivrig på soling å få litt farge. :p Nå liker jeg skyggen best. :p

Merker det jeg og. Heldigvis har vi et lite basseng på verandaen som jeg kan kjøle med ned i

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

I alle dager. Skrev en post som forsvant :O

Flere som reagerer på varmen om dagen? Jeg er vanligvis ganske kjapp til å få på bikinien og ut i sola for å få litt farge, men etter jeg ble gravid så klarer jeg rett og slett ikke den forferdelige varmen!! Jeg kan nesten ikke vente til vinteren kommer for å få en deilig temperatur! Klarer slett ikke å nyte sommeren:( kreperer snart

Jeg elsker normalt sett sola. Gravid.... Inne mye. Ute når sola ikke er så varm.

Sent from my iPad using BV Forum

Haha ja... D e skamvarmt :P holder på å renne vekk om dagene.. Og leiligheten vår blir sååå varm og så kan eg ikkja ha vinduene åpne for d komme så sykt med veps inn :(

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡
Kjøp deg myggbetting som du fester med borrelår ;-) har det på alle mine vinduer. Et i hvert rom. Bur på gård og 1000000 fluer på få minutter!! Nå 0 fluer og frisk luft ;-) men de skal limes på vinduakarmene da.. så spørs om du vil ha de merkene der.. aner ikke om de styer klistermerke etterpå. .

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ellers merker eg bare til varmen av og til.. kjem ann på luftfuktigheten.. men eg liker varme så eg vil helst sitte i sola.. men elsker skygge også i paviljongen :-) magen bør ikke bli stekt så trekker meg inn og ut av sola

Dumt du har det så ille.. da blir det så klart ikke en kjekk sommer :(

Varme og kvalme passer ikke sammen... Er vanligvis soltilbeder nr. 1, men nå har jeg knapt vært ute siden påske.

Litt godt å se det ikke bare er meg hehe, blir helt panisk når jeg blir så varm som det jeg blir i denna sola nå :p å har ikke en super ny bil så føler jeg nesten henger med hue ut av ruta for ikke å smelte bort :p nei, takk gud for vinteren!

Har det akkurat på samme måten! Elsker å sole meg, men nå setter jeg meg heller i skyggen:/

Jente født 02.06.10
App taster :)

Merker at jeg ikke tåler det like godt som jeg pleier nei! Stort sett elsker jeg å sole meg, men orker ikke så lenge om gangen nå.

Back
Topp