For varmt

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Snuppa er helt svett når jeg tar henne opp nå av vogna etter duppen sin. Hun ligger på saueskinn i vinterposen sin, votter, sko og lue så klart. Så har jeg dyne over henne. Nå som det ikke er så kaldt ute lenger så er jeg litt i tvil. Ca 6 grader i sola.

Holder det med en skalldress med fleece, og så dyne over der igjen?

Snuppa er helt svett når jeg tar henne opp nå av vogna etter duppen sin. Hun ligger på saueskinn i vinterposen sin, votter, sko og lue så klart. Så har jeg dyne over henne. Nå som det ikke er så kaldt ute lenger så er jeg litt i tvil. Ca 6 grader i sola.

Holder det med en skalldress med fleece, og så dyne over der igjen?
å jøyje meg, det var mye klær når det er så varmt! :p ;)
Men hun sover vel ikke I sola? De skal stå i skygge og sove, men det vet du jo som jobber i bhg ;)
Ja, jeg ville droppa vinterposen, ELLER dyna, prøv med en av delene ;) Her er det ca pluss 1-2 grader og Hermine sover i tynn skinnpose og har strikkadress og votter, lue og sokker inni. Er varmt nok i massevis til henne ;)

Her ligger vesla på den nederste delen av skinnposen, med ull på kroppen (body, strømpebukse, strikkadress, sokker og lue). Har på henne et ullteppe og dyne. Om det blåser surt, tar jeg på henne en hals og drar dressen over fingrene. Ser ut til å være mer enn nok.:)

De små skal ikke ligge i vogna i sola, den skal alltid stå i skyggen, blir veldig varmt i sola! Her er det +grader og har tatt vekk voksiposen nå, det blir for varmt. Så han ligger i en tynn vognpose med dundyne, på seg tynn ulldress, votter og en tynn lue:)

Back
Topp