For tre år siden

GT Sara

Forumet er livet
satt vi her hver kveld, dag, natt og gleda oss til den lille skulle komme..... Men, nå er det dødt og stuslig her nå[:(] Savner spenningen med å være gravid, og savner det øyeblikket da ungen var ute, og alle jordmødre, leger, pleiere gikk ut av rommet og det var bare meg, babyen og mannen min[:)] DET var en koselig stund det[:)] Men ni mnd gravid for å oppleve det igjen..... hm....
 
Huff.. ja... veldig dødt her om dagen[&o]
Men tenk... gullklumpene våre fyller straks 3 år!! så store og flotte blitt![:D]

Graviditeten og spenningen savner jeg naturlig nok ikke[8D] Kjenner att jeg er veldig glad dette er siste gang med baby i magen for min del[:-]
 
Ja ler litt her jeg sitter [:D] var veldig aktiv den tiden. BV var det første jeg slo på til morgenkaffen og det siste jeg kikket på før natten. Det er ikke mye liv, men jeg er her inne titt og ofte enda. Savner dere alle sammen [;)] Gravid igjen?? Huff nei....
 
ja tiden flyr. savner live her inne.. er jo på April 2010, er en koselig gjeng det og, men savner dere her inne altså!
 
Savner det jeg også, spesielt det å gå gravid.
Men tenk da dere, de små er snart 3 år. Tiden har jammen meg gått fort!

 
Husker jeg satt på BV fler timer om dagen da jeg var gravid[:D][:o] Savner den tida ja.
 
[:)]
 
ORIGINAL: happymum83

ja det er sprøtt hvor fort tiden har gått.
savner virkelig gjengen her inne..
når jeg skulle bli med i ny terminklubb,ble jeg sååå skuffa.
var jo ikke det samme i det hele tatt,makan til krangling og sure folk..
da gikk det opp for meg for en fantastisk gjeng som var på mars 08.
skulle gjerne opplevd det en gang til.



enig !
 
Ja, det var en utrooolig koselig tid[:D]
Savner det jeg også[:(]
 
 
Ja det va jammen det en flott gjeng!!! Savner den tida, nå er jeg så og si aldri her inne...travle dager. Eller dårlig prioritering..... 
 
Back
Topp