For tidlig?

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg er blitt så og si blitt senge/sofabundet pga bekkenløsningen nå. Dvs jeg klarer ikke å gjøre noe nesten. Samboer må starte vaskingen av babytøy å sengetøy denne uken. Er det for tidlig å legge på senga/vogna osv nå? Evt hva skal man legge over? Er bare redd at jeg blir eeeeenda værre jo lengre jeg kommer og ikke får gjort det selv, før fødsel. Og er jo en del av kosen å gjøre slikt selv :( . Er 34 uker nå forresten.

Jeg har begynt med sånt, men lagt sengeteppe over.. Jeg er også så redd for at bekkenet/formen ikke holder frem til termin, så derfor jeg stresser litt nå når faktisk formen er ok. Vil ha alt i orden og er veldig kontrollfreak. :-)

Også uke 34 :-)

Jeg er blitt så og si blitt senge/sofabundet pga bekkenløsningen nå. Dvs jeg klarer ikke å gjøre noe nesten. Samboer må starte vaskingen av babytøy å sengetøy denne uken. Er det for tidlig å legge på senga/vogna osv nå? Evt hva skal man legge over? Er bare redd at jeg blir eeeeenda værre jo lengre jeg kommer og ikke får gjort det selv, før fødsel. Og er jo en del av kosen å gjøre slikt selv :( . Er 34 uker nå forresten.

Jeg begynner vel med sånt når permisjonen starter, men kan da virkelig ikke tenke meg det er noe galt i å gjøre det tidligere. Sååå himla møkkete og støvete er det neppe hjemme hos deg :-). Legg et lite sengeteppe (eller et sammenbrettet laken/dynetrekk om du ikke har passe teppe) over, så er du i alle fall sikker på at det er rent nok i massevis når babyen er ute!

Er også uke 34, og har begynt litt smått med vasking å slikt.☺️ er faktisk ikke lenge igjenn, og man vet ikke baby bestemmer seg for å komme før heller:P pluss at jeg jobber enda, så prøver å utnytte tiden og det lille overskuddet jeg har igjenn :p

Jeg synes d er greit å passe på å gjør d man orker når man orker. Om d er 10 uker eller 2 uker før termin spiller ingen rolle :) Vet ikke hvor mye du klarer å røre deg, men kanskje d hjelper å sitte når du legger på babysenga, bretter klær, etc? Lykke til :)

Har lagt på seng og vogn! :) Er i uke 36. Senga tok jeg for et par uker siden, og vogna tok jeg igår. Tar litt nå og da. Orker ikke å stresse når terminen nærmer seg. Blir mer urolig av å ikke ha ting i orden.

Har lagt på seng og vogn! :) Er i uke 36. Senga tok jeg for et par uker siden, og vogna tok jeg igår. Tar litt nå og da. Orker ikke å stresse når terminen nærmer seg. Blir mer urolig av å ikke ha ting i orden.

Enig med du, jeg roet meg helt ned når alt var gjort. Da kan man vite at dersom noe skjer, så har man alt klart☺️ Jeg har født før tiden og to uker over termin tidligere, så jeg aner ikke når denne vil komme. Men så deilig å ha alt i orden☺️

Tar også litt nå og da av alt som må gjøres. Jeg går alltid over tiden, og føler derfor jeg ligger godt an uansett :p
Er litt begrenset med tid til, og gjøre ting med ei Snuppe på snart 2 år hjemme da ;)
Liker best, og potle alene :)

Back
Topp