For tidlig...

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
For min del er det for tidlig å ta en test enda. Men jeg har så mange tegn på at jeg kan være gravid, at jeg er nesten sikker. Hvor tidlig kan man få tegn på at man er gravid? Er alt fra kvalme, til kløe og hyppig toalettbesøk.
Er jeg gravid, er jeg bare 2/3 uker på vei, og en test vil vel ikke vise positiv enda da? Dette er nr to, forresten.

jeg hadde det som deg. hadde en feeling av at jeg var gravid. var kvalm. ømme bryst å hyppig toalettbesøk..

tok først en test på tirsdag forrige uke. den var neg. så tok jeg en på onsdag den var positiv å da var jeg 3 +5. å det er helt umulig at jeg kan være noe lenger på vei enn det. for... samboern min.. han jobber litt turnus. så det er enkelt å holde styr på :P

For min del er det for tidlig å ta en test enda. Men jeg har så mange tegn på at jeg kan være gravid, at jeg er nesten sikker. Hvor tidlig kan man få tegn på at man er gravid? Er alt fra kvalme, til kløe og hyppig toalettbesøk.
Er jeg gravid, er jeg bare 2/3 uker på vei, og en test vil vel ikke vise positiv enda da? Dette er nr to, forresten.

Lenge siden eggløsning da? Spennende :)

Hehe skjønner :) Så da mener du det kanskje er sjans for at jeg får positiv test nå, da? For min del? Jeg har full kontroll på syklusen min, så vi planlegger..

Jeg har kjent det på kroppen så og si rett etter unnfangelse med begge mine graviditeter... Da tuller jeg ikke :) , men jeg kjenner bare helt klart at noe er annerledes. Jeg testet positiv 11 dpo denne gang, og 12 dpo sist gang :)

når skal du egentlig ha menstruasjon da ?

jeg tok test 3 dager før jeg venta den. å den var positiv. men det kan jo så klart variere fra person til person hvor tidlig man får hormonet utløst.

MEN guri så spennende da :D

Jeg venter mensen på søndag. Og på testen står det at jeg kan ta den 4 dager før forventet mens. Men jeg er så spent at jeg vil vite det NÅ :P

ta en test nå - ingen sorger på forskudd. så venter du med å ta en test til torsdag ? OOOG hvis ingen av de viser positiv så kan du vente noen dager til. :P hehe

Da venter jeg til i morgen tidlig, er vel større sjans for å få et positivt svar da ;) Ah, jeg er så spent at det klør i fingra :P hehe.. Datteren min er ikke samboeren's, så derfor ønsker vi oss sterkt en sammen, han har ikke fra før.

Hadde eggløsning forrige mandag :)

Da er det jo fortsatt bittelitt tidlig for å se noe, men onsdag vil det være en mulighet i alle fall (men kan selvf. Være gravid selv om du ikke tester pos da heller) :)

Da venter jeg til i morgen tidlig, er vel større sjans for å få et positivt svar da ;) Ah, jeg er så spent at det klør i fingra :p hehe.. Datteren min er ikke samboeren's, så derfor ønsker vi oss sterkt en sammen, han har ikke fra før.

å så spennende :) skal krysse tarmer og tær for deg. og venter i spenning med deg :D

Så spennende :) Det er jo forskjellig hvor tidlig man får positiv test da.. jeg fikk positiv test 9 dager etter eggløsning denne gangen, men ikke før 18 dager etter eggløsning forrige gang jeg var gravid..

Ja,skjønner :) jeg er bare redd den er negativ jeg :P Siden jeg egentlig kjenner det på meg.. hehe.. Men skal ta i morgen tidlig, og er den negativ så tar jeg en til om et par dager. Sist tok jeg test da jeg var 6 uker på vei, kjente ingenting før da, så da var det ganske lett å få positivt svar :)

Er jo alltid en fare for at den blir negativ. Men hvis den blir negativ nå, er det jo så tidlig at det ikke ville være unormalt.. Krysser fingre for deg! :)

Ja, men er veldig redd for at den skal være negativ, er derfor jeg lurer :p Men så klarer jeg liksom ikke å vente mange dager før jeg tar en test heller.. :p lite dilemma, egentlig ;)

Back
Topp