Dobbel-englemamma
Guttemamma
Hei. Jeg venter tvillinger (naturlig 3.gangsfødende) og opplevde for noen dager siden at vannet gikk i uke 16+4. Dro inn på sykehuset der en lege konstaterte at ene tvilingen hadde mistet alt vannet sitt. Bare en uke før var jeg på UL og de målte da begge tvillingene til like store, friske og med like mye fostervann. Siden alt var borte nå så visste de med sikkerhet at jeg hadde hatt tidlig vannavgang. Ble sendt hjem for å komme inn igjen om en uke for ny kontroll. Prognosene var veldig dårlige for den ene tvillingen sa legen, og sa at de håpet han døde, kapslet seg inn og startet å bryte seg ned slik at tvillingen med fostervann kunne klare seg. Dette er fire dager siden og jeg har drukket masse vann og ligget rolig hele tiden. Jeg lekker litt pr dag men bindene er ofte nesten helt tørre. Har kjent liv, men er uviss hvilken tvilling jeg kjenner til enhver tid eller om det kan være begge. Spørsmålet mitt er derfor: Fylles fostervann på igjen hver dag og cirka hvor mye? Fins det håp om at hullet i fostersekken kan trutne seg selv? Og hva kan jeg gjøre for å gjøre sjansene optimale for mine små i magen?
Mvh mamma til 2 + ....
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Mvh mamma til 2 + ....
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app