For tidlig? :p

Trudee

Glad i forumet
Er av natur en planlegger, og såklart siden jeg fann ut for under en uke siden at jeg var gravid, er det vel bare naturlig at jeg allerede har valgt ut hentesett til frøet i magen?? ;) flere der ute som e 8 mnd for tidlig i planleggingen? :)

Har ikke planlagt hentesett enda, men vi har begynt planlegging av påbygging av huset :P og jeg har bestemt meg for vogn.

Og jeg fant en utrolig skjønn lue på Cubus i forrige uke ( før jeg tok testen) som jeg skal å kjøpe denne uka.

Jeg gleder meg til å planlegge mye mere i tiden fremover :)

Jeg hadde store planer om å strikke tepper og en haug med deilige ullplagg som den lille kan holde varmen med den første tiden, meeeen er så kvalm at ikke jeg klarer å konsentrere meg. Sover og sløver på sofaen....

Har sett på søskenvogn da. Den er bestilt og avtale om levering

Jeg er egentlig slik som du, planlegger alt langt frem i tid..men etter alt som har skjedd har jeg nok blitt mer realistisk...kjedelig å være realistisk igrunn så hold på optimismen hvis du kan- ingenting er bedre enn å være optimist! :-)

Jeg bestemte meg for vogn leeeenge før jeg ble gravid :) Og hvilket babyteppe jeg skulle strikke. Og så kjøpte jeg inn litt babytøy på salg her forleden dag hehe. 

Men hentesett vet jeg ikke. 

vi har bestemt navn, og ja, sett gjennom det vi har av utstyr. Ser ikke ut til at du er alene om å planlegge gitt :p

Har ikke bestemt meg for hentesett enda gitt. Jeg må nok vente å se om det blir gutt eller jente. Om det blir gutt har jeg jo MASSE klær!:)  Men bestemt meg sånn nesten for hvordan vogn bag jeg skal ha (har City Cross nå). Så fort vi vet kjønne skal vi begynne på soverommet ;)

Har veldig lyst til å begynne å kikke, planlegge og handle, men en så lenge har jeg klart å styre meg. Om det blir gutt har vi jo så og si alt fra før. Eneste jeg har begynt å kikke litt på vogn på nettet, for den skal vi ha ny :) så må vi ha nytt stellebord.

Har veldig lyst til å begynne å kikke, planlegge og handle, men en så lenge har jeg klart å styre meg. Om det blir gutt har vi jo så og si alt fra før. Eneste jeg har begynt å kikke litt på vogn på nettet, for den skal vi ha ny :) så må vi ha nytt stellebord.

Jeg har også begynt tenke på vogn, og egentli bestemt. Og sorterte klær hin dagen for å se hva vi har Strikker nå et nøstebarn teppe til en veninne, men ska begynne på 1 til meg selv når jeg har passert 12 uker

Jeg har tenkt tanken på hentesett og begynt å kjike på vogn og gjort meg litt tanker om hva vi ellers skal kjøpe eller må bytte ut.
Men jeg kommer nok ikke til å kjøpe noe før jeg er minst halvveis. Men det er mest fordi vi har alt og det er greit å ha litt å gjøre på når det nærmer seg slutten ;)

Back
Topp