for tidlig med UL 6+6?

skypso

Blir kjent med forumet
Jeg lurer på om der er for tidlig med UL når jeg er 6+6? får UL hos fastlegen min for å se om det ligger der det skal ligge og at alt er vel så lang....
Fikk tidlig sist og , men har glemt hvor langt jeg var da ( utrolig hvor mye man glemmer på kort tid , er jo bare 2 år siden jeg gikk gravid) :)

Noen som har vært så tidlig? hva fikk du se?

Jeg fikk ul hos fastlegen min under forrige svangerskap, det var ca uke 6, eneste vi så da var hjertet, at det banka altså og at det lå riktig

ok, takk for svar :)
Ja mener og huske at sist så jeg at hjertet banket , en liiiiiten prikk som først va skjult bak ,musepilen på skjermen :)
Men husker ik hvor langt jeg var..... blir ihvertfall spennende og se om alt er i orden , noe jeg i utg punktet tror :)

For tidlig for hva? Det er jo tidlig nok til å bekrefte at svangerskapet sitter i livmoren :) Men tar man UL for å se mest mulig er det jo bedre med nærmere uke 12.
Var på UL rundt da, det er bare en svart flekk med en grå flekk inni, og eventuelt en blinkende skygge som er hjertet som slår.

Ok, er jeg tenker og forventer egentlig , noen skygger og flekker + selvfølgelig et hjerteslag <3
takk for svar :)

Sniker. Jeg var 7+0. Etter ul-termin skulle det vært 6+1 (mrn det kan ikke stemme :p )

abybeza5.jpg

Fin liten spire. Fikk se at hjertet slo :) for bekreftelsens del er det jo mer enn nok :) dog ikke en sprellende baby man får se så tidlig!

Sent from my iPhone

Back
Topp