For tidlig kansje?

mila76

Betatt av forumet
Hi dere!!

Har vært borte en stund fra forumen pga bryllupet...Endelig gjorde vi det i går!Var en spesiell og koselig dag...Tante skulle har vært på besøk for en uke siden...Bortsett fra litt vondt under magen av og til og brekninger,har jeg ingen andre symptomer...Føler ingen mensen symptomer heller...I begynnelsen trodde jeg at kansje det var stress?Men nå vet jeg ikke...Har aldri hatt en syklus som er over 31 dager men nå er det dag no 38....har tatt 3 tester siden,sist i dag morges,men fortsatt negativ svar...Begynner å lure...Kan det være for tidlig endå?Burde ikke Hcg vises nå?

[;)]Bruker du å ha så lange sykluser, 31 synes jeg var lenge [&:], og at du har gått ei uke over tida, og fremdeles tester negativt ? Det var jo litt rart da. GRATULERER med vell overstått brullup [:)] Jeg synes det er lenge å vente og så teste med det resultatet... [8|] kan ikke du gå til legen da, for her er det noe som ikke stemmer. Har du hatt det sånn før, at du har gått så lenge over tiden, med negativ test... ???[8|]

Jeg har egentlig 29 dager syklus,men det har skjedd en gang før hvor det gikk til 31 dager....Aldri mer...Kansje jeg skal lage en avtale hos legen i morgen...Ta en blodprøver kansje?

Slutta med ppiler i januar...Siden den har hatt regelmessig mensen....Håper ikke at det er noe fail med meg...

Helt sikkert ikke noe feil! Tror heller at hcg-nivået ditt er for lavt. Har lest her inne at flere ikke har fått positive tester før senere. Høres jo ut som om du er gravid da!

Hvis mensen har vært regelmessig før, så er det merkelig at den ikke har dukket opp hvis du ikke er gravid. Men ta en blodprøve hos legen, for de kan påvise selv om hjemmetestene ikke viser noe.

Spennende da!!

Håper du kommer jublende tilbake med GRAVID-beskjed til oss!!!

Takk for det...Skal til legen i morgen.

Lykke til hos legen da Mila....Har bestemt at du er gravid jeg!!!![:D]

Hei hei!
Jeg tror ikke at det er noe galt med deg!
Jeg har en sønn på 20 mnd og da jeg var gravid med han slo ikke testen ut positivt før jeg var 8 uker på vei!
Det er veldig sjelden, men det kan forekomme. Tror jeg ville ha ventet noen dager for så å ta en ny test!
Lykke til![:D]

Back
Topp