For tidlig/for kaldt å trille..?

ToniBee85

Flørter med forumet
Har en datter på 10 dager. I følge min mor bør jeg ikke ta henne med ut på trilletur før hun er 4 uker, fordi det er for kaldt. Stemmer dette? Har Easygrow Nord vognpose som har fått best i test i 2020.
Bor forresten i Viken, rett ved Oslo-grensa
 
Så lenge det er Over 10 minus så er det godt med frisk luft.! Ofte de her eldre damene er redd babyer skal fryse å de har en tendens til å pakke de alt for godt inn :hilarious: har måttet ha noen samtaler med sviger angående akkurat dette, da overoppheting er mye farligere enn om babyen fryser. :)
 
Hvis det er kaldere enn 10minusgrader er det for kaldt. Bare kjempedeilig å komme seg ut en tur nå for å trille hvis kroppen tillater det :happy:
 
Vår er 4 uker gammel i dag og allerede vært på mange trilleturer. Var vel på første trilletur når hun var 4-5 dager gammel. Gått halvtimes tur nesten daglig siste to uker :happy:
 
Jeg har vært ute å gått med henne siden dag 2.. Kler henne etter temperatur og bruker ull og voksipose. Er ute flere timer om dagen, og det er ingen plass hun sover bedre enn oppi vogna. Har også hørt at grensen er på minus 10.
 
Har en datter på 10 dager. I følge min mor bør jeg ikke ta henne med ut på trilletur før hun er 4 uker, fordi det er for kaldt. Stemmer dette? Har Easygrow Nord vognpose som har fått best i test i 2020.
Bor forresten i Viken, rett ved Oslo-grensa
Jeg var på trilletur før hun var 10 dager og jeg bor i nord Norge :woot::woot:;)
Så lenge de ligger lunt og varmt så er vell ikke d skadelig for bebisn ❤️ er jo bare å stikke hånda ned å kjenne etter når de ligger i vogna. Var og trillet i går og da var d et par minus. Har ikke vært på de lengste turene enda, vi prøver oss litt fram før vi legger ut på lang tur xsmile3
 
Har også vært ute på trilleturer med vår lille som blir 4 uker på mandag, har vel faktisk vært ute på trilletur hver dag siden vi kom hjem fra sykehuset :):):) Han elsker vognen og sover så godt nedi der :Heartblue
 
Min mor er av gamle sorten og da hun fikk mine søsken (jeg er en skikkelig attpåklatt) så skulle ikke mor og barn få ut før det hadde gått 6uker. Hun blir derfor helt kjempeurolig når jeg kun etter 1 uke har gått tur med mine barn, iallefall han som nå er født i en kald måned som november. Jeg spurte helsesykepleiereb og hun sa det var helt i orden så lenge jeg kledde på han godt og han låg varmt
 
Back
Topp